{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.657 visninger | Oprettet:

Suzuki Jimny 2019 {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her med en brochure jeg fik for et par måneder siden, efter jeg var ved Suzuki, og prøvekøre deres nye Jimny.
Når jeg tænker tilbage på alle de biler jeg har prøvekørt, må jeg sige at jimny'en skiller sig meget ud, jeg har da før haft et smil på læben af at prøve biler, men jeg har ikke, før jeg prøvede jimny, prøvet at sidde og skraldgrine. Den er simpelthen bare så sjov. Også selvom den groft sagt er en elendig bil, når det handler om at komme fra a-b på asfalterede veje. Vi kørte lidt ud i noget skovområde der lå i nærheden og prøvede let, hvordan den kørte, når vi afveg fra markvejen og ud i den kupperede vejrabbat

Hvad tænker i om den lille friske nye off-roader, som det ikon, og det redskab den nu er? Med det mener jeg at den jo hverken kan, eller skal sammenlignes med en Golf GTI og andet i den dur. Generelt er der ikke mange Jimnyer her på BG men der er da nogle stykker fra midt i 90'erne
Jeg må indrømme at selvom den mangler komfort udstyr, og prisen er for høj, så er det en bil, som jeg for sjov godt kunne finde på, at prøve at eje for en periode, når prisen er i et leje jeg vil betale. Jeg har svært ved at se hvad jeg har brug for egenskaberne til i det daglige, men i min fritid hvor jeg er frivillig i outdoor segmentet, vil den bestemt også kunne gøre nytte, og jeg er næsten sikker på jeg også vil få en del midsundelige blikke med på vejen
Generelt er jeg egentlig typen, som er til biler, som er lidt specielt af udseende, og gerne meget praktisk, andvendelig, og med god plads. Sidst nævnte er nok heller ikke en af jimnys stærke sider.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Jimny 2019
Kommentér på:
Suzuki Jimny 2019

Annonce