{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.450 visninger | Oprettet:

profet n
profet n
Tilmeldt:
28. sep 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28

Tabt bilnøgle {{forumTopicSubject}}

Hej.
Kan nogen fortælle mig om jeg kan få lavet en bilnøgle hos en nøglesercevice.
Skal lige siges at jeg kun havde den samme.
Hvilke oplysninger skal en låseservice bruge for at kunne lave en nøgle????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabt bilnøgle
  • #1   10. aug 2019 hvad bil/årgang snakker vi om?
    for er det en jetta fra 89 kan de sagtens..


  • #2   10. aug 2019 De skal blot have nøgle koden.

    Så kan den skæres.

    Er det med chip skal du til en forhandler af det ukendte mærke smiley


  • #3   10. aug 2019 https://www.laasesmed-kobenhavn.dk/produkter/bilnoegler

    Dyrt at tabe den sidste bilnøgle
    FDM advarer imod at miste den sidste bilnøgle, da det kan blive en utrolig dyr fornøjelse. Der er eksempler på at nogen har været så uheldige, at de har været nødt til at betale for, at få deres bil bugseret ud til forhandleren for at få chippen til bilnøglen aflæst, hvilket kommer oven i prisen på selve bilnøglen der kan koste flere tusind kroner hos en forhandler. Det er derfor en rigtigt god ide at have en ekstra bilnøgle inden det er for sent.



  • #5   10. aug 2019 Mistede nøglen til min bmw e91 for 4mdr siden. Ringede til bayern autogroup, og blev stillet om til en på lageret. Han bestilte bare en ny hjem, 4 dage efter kunne jeg hente nøglen og den var parat til bilen. 1800,- kostede en ny nøgle..

  • #6   10. aug 2019 Googlede først nøgle på nettet og fandt en i odense og en i ålborg som kunne fixe det for 1500,- og kode den på stedet. Men bor i esbjerg, så tog chancen og ringe til bmw.. det viste sig at det var så nemt som jeg skrev ovenfor.. så gad sgu ik køre 300km for at spare 300-

  • #8   10. aug 2019 Nu ved jeg jo ik hva bil det drejer sig om.. det jeg ville skrive var bare at før man maler fanden på væggen, og kigger google ebay osv. Så prøv lige at spørg ved den lokale. Måske det bare er ligetil

  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #9   10. aug 2019 Hej. Min bil er en ford fiesta 1,4 fra 2002.
    Hvor finder jeg de oplysninger som skal bruges for ny nøgle??
    Bor i København.


  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #11   10. aug 2019 Toyota forever
    Det lyder dyrt


  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #12   10. aug 2019 Til anden
    Laver de nøgler til Ford Fiesta 1,4 fra 2002, den er med start startspærer????


  • #13   10. aug 2019 Ring til ford mandag og fortæl regnr. Så kan de nok hurtig gi dig svaret

  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #15   10. aug 2019 Det vil sige jeg ikke behøver at have registreringsattest eller andet. Det finder de ud af med registreringsnr?

  • #16   10. aug 2019 Regnr ee jo rigeligt.. ud fra det kan de se stelnr

  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #17   10. aug 2019 Tak for alle jeres svar.
    Så ved jeg hvad jeg skal gøre på mandag.
    Tak


  • #18   10. aug 2019 Mon ikke du skal have reg. Attest med så du kan bevisebilen er din?Ellers er det jo nemt at få ny bil smiley

  • #19   10. aug 2019 Tænker også nogen med en tester kan udlæse koden fra systemet og så kode en nøgle.
    Nøglen skal du så have fremskaffet et eller andet sted fra, låsesmed eller forhandler.

    Ved ældre Fiat er man også lost hvis man smider den brune nøgle væk, så skal alle låse og antenne skiftes, meget dyrt, de fleste henter så komplet sæt ved hugger.


  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #20   10. aug 2019 Jeg har registreringsattesten som jeg selvfølgelig tager med

  • #21   11. aug 2019 Den nye nøgle skal kodes til bilen af Ford

  • profet n
    profet n Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 28
    #22   11. aug 2019 Jeg tager hen til en Ford forhandler i morgen og tager alt med hvad jeg på bilen attest og hvor de.n er købt.

Kommentér på:
Tabt bilnøgle

Annonce