{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Benjamin J
Benjamin J
Tilmeldt:
9. jan 2018
Følger: 10 Emner: 12 Svar: 50

Advarsen om stelnummer? {{forumTopicSubject}}

Har slået en bil op på tjekbil.dk, og undre mig over følgende besked.

"Advarsel: Køretøjet med stelnr XXXXXXXXXXXXXXXXXX ses i Motorregisteret med anden(t) mærke/type/årgang/registreringsnummer"

Hvad betyder det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsen om stelnummer?
  • #1   12. aug 2019 Det evt fordi den har haft flere nummerplader,hvor de har enten skreven noget forkert af en art. undersøgte det selv engang ved en jeg hade,hvor jeg kontaktet skat for at høre. Så det ikke noget der gør noget.Men ellers så det bare og ring til told og Skat så kan du høre det selv fra dem af. eller skriv de e-mail til dem. Så det var bare noget en hade lavet rod i ang de flere nummerplader den hade haft i sit liv. sådan var det i hvert fald på den jeg hade.

  • Benjamin J
    Benjamin J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 50
    #2   12. aug 2019 Ok, du skal have mange tak for hurtigt svar.:)

  • #3   12. aug 2019 Så det ikke noget der gør noget som sagt kan det også være noget der er skreven forkert på en registrering attest også. som vis en bil hedder a6 og de er kommen til at skrive a 6 med mellemrum.så skriver de også det som du har lagt op eller anden skrive fejl som det.hvor det ingen betydning har. Så det kan være flere ting som der som sagt ikke gør noget.

  • #4   12. aug 2019 fandt lige den her nu i forum her inde.
    https://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1190950-advarsel_i_bilbog


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #5   12. aug 2019 Havde engang en Peugeot partner, hvor den skrev det samme, efterfølgende blev jeg stoppet af politiet og de påstod hårdnakket at mine nummerplader var falske og slet ikke eksisterede, når stelnr blev slået op, var det et andet regnrhvilket var lidt underligt for de sad jo på min bil, efter 20 min diskussion, endte det med at de gik med til at køre efter mig hjem, så bilen ikke stod midt i byen, jeg henter registeringsattest og der står korrekt stelnr og sørme også regnr på de plader der var på bilen, dengang viste det sig at der var systemer der ikke talte sammen og ifølge skat skete det ofte også selvom bilen havde haft de samme nr. Plader i 12 mdr og var blevet omregistret 2 gange,

  • #6   12. aug 2019 Kendte også en der fik afmonteret nr pl af politiet, efter anmodning fra forsikringen, det var en en fejl og de betalte nye nr plader, det var en skrivefejl.

Kommentér på:
Advarsen om stelnummer?

Annonce