{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Afgift {{forumTopicSubject}}

Afgift.
Hvad kan bedst betale sig. At bruge skat. Eller et af de private selskaber til at beregne afgift af bil ?????
Har fået en bmw e46 318 cabriolet hjem fra 2002 med 225000 km Men kan ikke finde nogen til salg at sammenligne med. Alle dem der er her i dk er 320-330 modeller med mere udstyr og i ok stand. Og de ligger i prisklasse fra 80000 og op. Så hvad skal man gå efter ?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift
  • #2   16. aug 2019 også der ja ingen af den model , kun 320 i og op


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #3   16. aug 2019 Ved skat er det næsten ren afgift du betaler og ved de private betaler du et beløb og hvis afgift er lavere end det, beholder de det overskydende men de hænger også på manglende beløb hvis det er tilfældet, jeg ved igennem mit arbejde, at på dyrere biler kan afgift nogle gange svinge 20-40000 kr i forskel fra forskellige selskaber på samme bil.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 528
    #4   16. aug 2019 Jeg ville bruge en privat og evt 2 hvis afgift er for høj. Så kommer der ingen overraskelse fra skat bagefter.

  • #5   16. aug 2019 Da du HAR hentet den hjem, så SKAL den jo på plader. Derfor beder du om værdifastsættelse selv uden at få hjælp fra andre.

  • #6   16. aug 2019 Tænker også det arbejde firmaerne udfører er ikke anderledes end det du selv kan .... nu når du allerede HAR hentet bilen hjem.. spar pengene og se de som en ekstra besparelse / mindre udgift i det totale regnskab .

  • #8   17. aug 2019 det burde der da være, forskel i nyprisen er næsten 180000


Kommentér på:
Afgift

Annonce