{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Køb af bil til 150.000 - 175.000 {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at der er RIGTIG mange indlæg herinde, hvor folk spørger efter forslag til, hvilken bil de skal købe.

Nu er jeg imidlertid kommet i samme situation, og er bare i syv sind om, hvilke biler jeg skal kigge nærmere på.

Håber derfor, at i har nogle inputs på baggrund af følgende:

1) Max budget = 150.000 - 175.000 kr.

2) Det skal (helst) være en benziner, da jeg ikke mener, at jeg kører nok til at vælge en diesel. Det skal ikke være en hybrid smiley Bilen behøver ikke nødvendigvis at køre 20 km/l men er heller ikke interesseret i en vogn, der ikke kører mere end 8 km/l smiley

3) Jeg sætter stor pris på og vægter meget højt at have god komfort i min bil. Dette gælder både affjedringskomfort men ikke mindst støjniveauet i bilen. Bilen må gerne have mindst mulig motor- og dækstøj. (Dette ekskluderer dermed også biler såsom VW Up, Toyota Aygo og andre biler i den klasse).

4) Bilen skal IKKE have kørt 5 gange rundt om jorden og skal ikke være 15 år gammel, så en gammel BMW 5´er med 400.000 km. på klokken er jeg ikke umiddelbart interesseret i.

5) Jeg tænker mest på, at det skal være en bil i Insignia, Passat, BMW 3-serie, størrelsen - uden at jeg dog har nogle særlige præferencer for de biler / mærker jeg lige har nævnt.

6) Bilen behøver ikke nødvendigvis have 400 heste, men må gerne være forholdsvis rap, så jeg er ikke umiddelbart interesseret i en 120 hestes motor i en stor mellemklassebil

Jeg har tidligere gået og overvejet noget "brugt"-leasing, men det er jeg ligesom gået lidt fra igen.

Kom frisk med forslag til en bil, som opfylder mine kriterier smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil til 150.000 - 175.000
Kommentér på:
Køb af bil til 150.000 - 175.000

Annonce