{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

motorvejs klaphatte... {{forumTopicSubject}}

pas på når i ska´ på motorvejene, folk køre som en giraf på glatis...!
jeg skulle flette ind på motorvejen ved odense (mod svendborg) men INGEN af bilerne ville trække ud i overhalings banen, som var helt tom, så jeg måtte køre ca 200m i nødsporet hvor der jo lå sne, før ham klaphatten ved siden af åbnede øjnene.... fuck det kan gøre mig rasende..! som om han ikke kan høre man holder hårnet i bund... Aaaargghhh...!

såå... skulle lige ud med det... smiley

men husk at tage jeres forhånds regler...!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorvejs klaphatte...
  • #1   22. jan 2007 Der har sgu altid været "Giraffer på glatis" på de danske motorveje...

• #3   22. jan 2007 Proxie P - hva fanden ska man gøre..? havde en transporter i røven og 10 biler efter ham....!

• #4   22. jan 2007 du skal ihvert fald ikke føle dig presset af de biler bag ´dig... Tror du skal læse lidt teori i aften...du trænger vidst

• #6   22. jan 2007 Nu må lige slappe af, han kørte 200 meter på nødsporet! Der er sgu da ingen der tager skade af 200 meter!

• #7   22. jan 2007 tror man skulle være i siturationen for at kunne vudere... men ja self. er det dumt at køre i nødsporet.... men det var eneste mulighed, kan jo ikke lave nødopbremsning på 20m. på sneglat vej med mange biler i røven...

• #8   22. jan 2007 fandme glad for at jeg får kørekortet til sommer :P... så er det bare normale idioter på vejen... ikk idioter på en skøjte bane smiley

• #9   22. jan 2007 Ali forstå nu lige hvad det lige er han skriver øverst...

• #10   22. jan 2007 peter H - der er jo tilkørsler til motorvejene og der skal man flette ind... og der var en transporter i røven af min civic.... hva er det du ikke forstår..?

• #11   22. jan 2007 kørte 800 km igår, ca halvdelen på motorvej og ja, danskere kan generelt ikke hitte ud at at køre på motorvej.
    Ydermere kan jeg ikke greje, at folk ikke kan bruge deres langlys med omtanke og vise hensyn - med hensyn mener jeg, at folk godt lige kunne tænde det lange lys, når man gerne vil overhale vedkommende, så man kan se hvordan vejen udarter sig.. men nænæ, ingen langlys selvom der ingen modkørende kommer.
    Og at folk ikke kan blænde ned i ordentlig tid, når man f.eks kommer rundt i et sving, så skal man da lige have det lange lys lige i masken i 2-3 sek. før de blænder ned.. eller op ad en bakke, hvor man kan se modkørendes lys langt før - bringer mit pis i kog!
    Så kan du nikke genkendende til disse ting, synes jeg du skulle tage det tungeste, hårdeste og største du kan finde og give skallen et par slag, så hatten passer! ! !

• #13   22. jan 2007 forstår ikke hvorfor du kørte ud i nødsporet? du ved godt du skal stoppe ved sammenfletningen og holde helt stille hvis der f.eks er kø.... eller langsom kørende kø! kan godt se de ikke giver dig plads men derfor må man jo ikke bare drøne ud i nødsporet og trille rundt...

Kørte ham bag dig for tæt eller for hurtigt til at du kunne stoppe og vente eller???

• #14   22. jan 2007 argh okay så ik lige du skrev det deroppe..!

• #15   22. jan 2007 Du skal tilpasse hastigheden for at kunne komme ind på motorvejen uden at genere de andre traffikanter. De skal ikke flytte sig fra dig. (de gør det ofte). Den transporter der ligger bag i dig er ikke dit problem, han skal overholde bremseafstanden.

• #16   22. jan 2007 Peter B - ham bagved kørte ca. 2m bag mig, og jeg blev nermest tvunget derud, ellers ville jeg sku ikke gøre det...!

hehe

• #17   22. jan 2007 jeg forstår sq godt hvorfor du tog nødsporet mester... idioter på en skøjte bane er sq ikk til at regne med... har sq tit set hvordan nogle af dem kører... mens jeg har været ude at køre med andre folk altså ikke selv smiley

• #18   22. jan 2007 men okay man skal jo også tilpasse farten ned ad tilkørsels "rampen" til den trafik der er på motorvejen!
    så hvis de kører tæt og langsomt så ville jeg nok nærme mig dem MEGET langsomt! for som du selv siger så er det ikke ret mange der har den venlighed lige at slippe speederen eller skifte bane!

• #19   22. jan 2007 css lover. den vedkommende må ikke have langlys tændt når du skal til at overhale ham, da det kan blinde dig i bagspejlen
    Ret mig hvis jeg er galt på den

• #20   22. jan 2007 jep hader bare når folk ikke fatter deres bremselængde og bare ligger lige i røven af en!! pisse irriterende! især hvis der er glat!!

• #21   22. jan 2007 Peter B - de kørte ca. 110 - 120km/t og det gjorde jeg nesten også da jeg kom derned, men da jeg kom oppe fra så der overhovedet ikke fyldt ud eller noget, de ville bare ikke trække over i spor 2...

• #22   22. jan 2007 ali - nej selvfølgelig ikke når jeg HAR overhalet, men når jeg ligger bagved og gerne VIL overhale.. man kan jo ikke se en dyt om, hvordan vejen former sig 100 meter fremme.

• #23   22. jan 2007 Css Lover - Tror du fokusere for meget på det lange lys når en modkørende ikke blænder ned.. Jeg sys nærlys er skarpt lige i det en modkørende kør forbi mig men kun når man fokusere på det.. Har ikke noget problem med langt lys, man skal bare fokusere på vejen..

• #24   22. jan 2007 Morten F

Kan du høre du ikke har mødt Hr. Brian i hans voldsyge Xenon golf2 med skævtstillede lygter og projektør på taget ! Hehe

• #25   22. jan 2007 HALLOOOOOO !!! DU er jo så en af de giraffer !!!

så jeg måtte køre ca 200m i nødsporet hvor der jo lå sne, før ham klaphatten ved siden af åbnede øjnene....

NEJJJJJJJJJJJ det må man sgu da ikke !!!!

• #26   22. jan 2007 Anja - læs hele tråden...

tak Basse... du har set pointen..!

• #27   22. jan 2007 Anders B
    HAR læst det hele !! MEN derfor køre man sgu ikke i nødsporet !!!!

• #28   22. jan 2007 Hvis i kommer kørende mod et lyskryds, som skifter til gult og i sagtens kan nå at bremse, men varevognen kører op i røven, hvis i bremser for det gule lys... Stopper i så og tænker, "Jeg gjorde de t rigtige" og bliver derefter ramt bagfra en varevogn, der kørte for tæt på jer?

Kommentér på:
motorvejs klaphatte...

Annonce