{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.798 visninger | Oprettet:

BMW 335i afgift {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Har prøvet og lege lidt med og finde ud af hvad en ca afgift ville blive på denne 335i

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-335i-lci-m-paket-performance-dkg-csl-neuburg/281184477.html?au_advert_id=180870200&au_car_id=97064058&utm_medium=referral&utm_source=autouncle_mobile

Men kan ikke rigtig finde noget inde på skats hjemmeside.

Er der nogle herinde der ku have en ide?

Mvh Emil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 335i afgift
  • #1   1. sep 2019 bare spørg told og Skat det plejer at koste 400 kr og så får du et svar hvad afgiften af.

• #3   1. sep 2019 Tror ikke det er helt skævt med 140-160000 Kr. i afgift.

• #4   1. sep 2019 Man kan overhovedet ikke regne med de tidligere vurderinger på SKAT.dk, efter der er kommet så mange leasingselskaber og andre selvanmeldere, der har "ødelagt" databasen med egne vurderinger. Det er derfor en god idé at beregne en vis sikkerhedsmargin til de tidligere vurderinger, for det bliver næsten med sikkerhed dyrere.

Man kan få bindende vurderinger hos flere selskaber, fx Quickimport. Det koster ikke alverden, og så ved man, hvad det koster at få den hjem. Så er det bare at få bestilt en autotransport til at hente bilen.

Jeg importerede en Audi sidste år. Jeg fik en vurdering fra et selskab. Valgte så at anmelde den selv ved SKAT i stedet, men det gjorde ikke den store forskel. Den blev billigere i beskatning, men marginalt dyrere i afgift. Så det endte med at ende ud i det samme.

• #5   2. sep 2019 Som Bay siger kan SKAT revurdere en afgift fra selvanmelderen. Dvs det beløb der står i deres offentlige database ikke nødvendigvis er den afgift der er endt med at blive betalt, men blot den afgift en eller anden små skummel selvanmelder har angivet.

Jeg ville høre Quickimport. Det koster 300 kr, og kan de ikke lave en beregning får du dine penge tilbage

• #6   2. sep 2019 Må man spørge hvorfor du valgte at få en vurdering af et import firma, men så alligevel vælger og få skat til og vurdere den ?

• #7   2. sep 2019 Var der nogle fordel ved det?

• #8   2. sep 2019 Det var såmænd blot i håbet om en lavere vurdering. Ikke andet.

• #9   2. sep 2019 Ja okay, når først skat har vurderet den, så er det bindende? Så er du nødtil og betale afgiften på den?

• #10   2. sep 2019 Man kan vist godt få den omvurderet. Jeg kender ikke betingelserne for det. Men Skats beregning var i mit tilfælde marginalt bedre, så det var der heller ingen grund til at undersøge smiley

• #11   2. sep 2019 Ja okay

Kommentér på:
BMW 335i afgift

Annonce