{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Theis T
Theis T
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 17

Afgift {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået min indsendte blanket sendt tilbage fra told og skat. Det er den blanket der angiver den foreløbige værdiansættelse. Nede i bunden skriver de sådan her:

Foreløbig afgiftspligtig værdi: 32.000,- Dkr.

Depositum for registreringsafgift: 52.483,- Dkr

Det jeg så skal betale i afgift, er det så det nederste, eller er det de to tal sammenlagt?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift
  • #1   21. jul 2004 De 32000kr er en pris der er vurderet som en forhandler ville kunne sælge bilen for uden afgift.

Så det de 32000kr som er bilens værdi ligemeget om du så har givet 10000kr eller 50000kr for den.

Afgiften du så skal betales bliver regnet ud fra bilens værdi altså de 32000kr, afgiften af 32000kr er i dette tilfælde 52.483kr som er det beløb du skal betale.

Har skrevet meget.... Men kun for at foreklare.... Kort og godt = det er de 52483kr du skal betale.

• #2   21. jul 2004 theis, vi må da høre hvad det er for et dyr du har hentet smiley

Msw

• #3   21. jul 2004 Jeg har også været den tur igennem, men der gik ca 9 måneder før at jeg fik den endelige opgørelse fra told og skat, og fik heldigvis lidt tilbage med man kan jo også komme ud for at man skal betale, det er utrolig at det kan tage så lang tid at vurdere den endelige afgift på en bil.

• Theis T
    Theis T Tilmeldt:
    maj 2003

#4   21. jul 2004 Det er da sådan en lille Calibra Turbo 4x4.

Jamen tak for hjælpen, nu er jeg en glad mand, jeg havde regnet med at den ville ligge meillem 80 og 100.000,-

• Theis T
    Theis T Tilmeldt:
    maj 2003

#5   7. aug 2004 Du kan bare ringe på det her nummer...

51248103

• #6   8. aug 2004 Man kan jo ikke lade være med at tænke på om prisen ville være det samme i Kbh... Gad godt vide hvor det bedst kunne betale sig at bo, når billen skulle vurderes.

Martin

Kommentér på:
Afgift

Annonce