{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.565 visninger | Oprettet:

Mike  T
Mike T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Fuld Service Hyundai I10. Skal koste? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter. Har en Hyundai i10 1,2 som har kørt 38000Km.
Den skal serviceres nu, med et fuldt serviceeftersyn med udskift af alle væsker og olie og filtre osv. Hvor meget skal den slags normalt koste incl arbejdsløn dvs hele arbejdet. Quickpot vil have 2800kr for hele molevitten. Er det normalt at fuld service ligger på 2800kr for en lille hyundai i10? Den har aldrig været serviceret skal det siges af, så første service efter 38.000.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuld Service Hyundai I10. Skal koste?
  • #1   5. sep 2019 Første eftersyn på i10 er vel hver 20.000 km. ? Så skal der jo laves en del mere når du har sprunget det første over.

• Mike  T
    Mike T Tilmeldt:
    jun 2019

#2   5. sep 2019 Nå men det er bare min egen lille notits angående aldrig serviceret. Det skal man ikke noterer når man indhenter tilbud hos Quickpot. Jeg købte den efter 20.000km af den første ejer, men det er mellem de 20.000 og 38.000 hvor den ikke har været serviceret. Er dog ret sikker på at den første ejer ej heller servicerede den, som jeg skriver men er ikke helt sikker. Men det er ikke info jeg gav til quickpot. De skal bare udskifte ALT så det er jo lidt lige meget om den har serviceret før eller ikke.

Deres serviceeftersyn er vel standard fuld service uanset hvad gætter jeg på. Mit eget lille værksted ville have 2700kr for hele molevitten, men undrer mig bare over om fuld service skal koste så meget.

• #3   5. sep 2019 Så meget what??? Det er da billigt hvis stor service med alle væsker oh bremse rens . hvis du ikke vil give det så buret du ikke have bil

• #4   5. sep 2019 Stort eftersyn er som regel meget lig det lille eftersyn, men med den forskel at bremser adskilles, renses og smøres ligesom gear-/bagtøjsolier samt brændstof- og pollenfilter udskiftes. I sjældne tilfælde justeres også ventiler.

prøv du lige at finde prisen på oliefilter + luftfilter + pollenfilter + brændstoffilter, læg deri prisen på motor og gearolie.. derefter tilføjer du lidt mønt til smøremiddel... og så så hvor mange basseøre der er tilbage til timeløn.. og så husk på mekanikeren også skal betale moms, skat, husleje, strøm, ventilation mm...

Det koster penge at have en iorden bil.

• #5   5. sep 2019 Hvis du synes det er meget, så skal du vidst ikke ha bil!!

• #6   5. sep 2019 Billigt!

• #8   5. sep 2019 Det koster ca 32-3500kr for en Aygo i Kbh. Så 2800kr lyder meget rimeligt.

• Mike  T
    Mike T Tilmeldt:
    jun 2019

#9   5. sep 2019 Allright tager det til efterretning hvad i skriver.

Kommentér på:
Fuld Service Hyundai I10. Skal koste?

Annonce