845 visninger
|
Oprettet:
Chip efter andre dyser og svinghjul ??? {{forumTopicSubject}}
Hej bg
er der nogen der ved om en bil evt skal køres ind/chippes igen når man har skiftet dyser og fået lettet svinghjul på
bilen er en 206 GTI og har over 170 hk så den er ikke standdard med 136 hk
efter jeg sat dyser i fra RC begynder den og sætte ud ved fuld gas en gang i mellem og går lidt dårlig i tomgang
så tænker måske da får for lidt benzin nu ??
på forhånd tak
dec 2013
Følger: 35 Følgere: 21 Emner: 16 Svar: 153
nov 2005
Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.833
det har indflydelse på forbrænding
svinghjul nej,
da det ikke rigtig har indflydelse på selve forbrænding.
apr 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 287
hvis den er kørt ind med 160 hk og har 170 nu eller lidt mere og de standard dyser kun kan tage 170 hk ca og jeg så sætter andre dyser i der giver mere så mangler den vel det sidste benzin og sprøjte ind når den får fuld gas og sådan fordi den ikke er blevet skruget mere op i benzin
kan det måske passe ?
apr 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 287
Ja det har jeg bilen er en 206 gti og så er de skiftet ud med 206 Rc dyser den ydre 180 standard så de dyser må jo være større
Det skriver folk osse rundt omkring ts4 eller Rc dyser er større
okt 2005
Følger: 113 Følgere: 114 Biler: 5 Emner: 90 Svar: 696
okt 2009
Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
apr 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 287
apr 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 287
nov 2005
Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.833
hvis åbnings tiden evt er længer og Højer tryk på den store model.
men du bør få lavet så du kan se benzin trykket når du køre. for og se om der er tryk nok
men tryk nok er ikke lig med mængde nok.
man har brug få korrekt tryk med også mængde nok til dyserne
apr 2011
Følger: 21 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 287
nov 2005
Følgere: 158 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.833
og mængden pumpen giver.
samt hvor meget dyserne giver.
men folk har det med og skifte ting og sige nøj vi kan mærke forskel.
men uden der er en forskel.
eks køre man med 2.5 bar på et sæt dyser, og de giver den mængde benzin motoren skal have.
så sætter du større dyser i, men de skal eks have Højer tryk, og forstøver ordenligt.
men. man ikke hæver trykket, så forstøver de måske ikke ordentligt. og benzinen danne dråber i stedet for støv.
så køre motoren dårligere med større dyser.
når ændre på tingene, skal man søger for at spiller sammen, for optimal forbrænding.
ellers hjælper det ikke noget
Chip efter andre dyser og svinghjul ???