{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor får min bil de striber?
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #1   16. sep 2019 Det bliver jo ved med at løbe, indtil det overskydende er løbet ud eller hærdet nok, så du må blive ved med at aftørre, på arbejdet der bruger vi Motip tjærefjerner til at fjerne tjære og undervognsrester fra kundehjulende.

• #2   16. sep 2019 Er det de pletter/ streger på dørpanel?
    Hvis de kommer igen, så er det vel fordi at behandlingen stadig løber ud af drænhuller..?

• #3   16. sep 2019 Jeg har lige tørret det af for hvad... 10 minutter siden. Og nu er de samme streger fremme igen. Det er altså ikke " nyt " produkt der løber ud, men som om at lakken har taget skade, eller at petroleummen faktisk ikke fjerner det men bare ligger en " hinde " henover det så man ikke kan se det....

• #4   16. sep 2019 Så ville jeg køre hen til den som har behandlet den - jeg fik min Corsa Dinitrol behandlet for 2 mdr. siden, og jeg har ingen problemer

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #5   16. sep 2019 det er åbentbart noget på/i lakken som petrolium ikke kan fjerne

• #6   16. sep 2019 Jeg ville da lige prøve med en klud med lidt voks, om ikke det tog det.

• #7   16. sep 2019 Er det under klarlakken måske? Det har jeg engang oplevet efter bilvask i vaskehallen..

• #8   16. sep 2019 Det ligner da at du bare har tværet det ud, især mellem din for og bagdør.

Der skal altså en del petrolium til, og en fnugfri klud/bomuldsklud.
    Du kan være ude for at det størkner lidt, så skal det væddes lidt med petrolium, så det bliver opløst igen.

• #9   23. sep 2019 Jeg har satme godt nok overvæddet sådan en mikrofiberklud for at få det af og virkelig forsøgt at gnubbe til - Og jeg har endda gjort det flere gange..

Men har talt med dem, og hun vil have jeg skal komme ind med bilen - De har noget der kan fjerne det. (heldigvis) smiley

• #10   23. sep 2019 Du kan sikkert ikke nøjes med og vædde en klud, put petrolium i en forstøver og spray det på, lad det sidde noget tid og virke, og tør så af.

Men fin service undervognbehandlingens stedet gør det for dig.

Kommentér på:
Hvorfor får min bil de striber?

Annonce