{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

blev påkørt i morges {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen..

jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg blev påkørt i morges, jeg var så heldig at jeg havde mit anhængertræk på, så der så ikk ud til at være sket noget, men her efter den har været en tur i vaskehallen, kan jeg se at min kofanger er beskadiget, så ringede straks til manden, han ville så komme og se på skaden i morgen, men han lyder som med dårlig og forsikring og ikk for mange penge, men jeg kan vel godt forlange at få den tjekket ved et autoriseret værksted???

andre ting jeg ellers skal være opmærksom på???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blev påkørt i morges
  • #2   29. jan 2007 "men jeg kan vel godt forlange at få den tjekket ved et autoriseret værksted???"

selvfølgelig kan du det!!!
    det er ham der har ramt dig så han skal da betale dine skader

• #3   29. jan 2007 Tror sku ikk der er meget du kan gøre der hvis ikk politiet har været ved stedet!? :S

• #4   29. jan 2007 det bliver nok påstand mod påstand... altid en go ide at skrive det ned sammen og så få anden part til at skrive under på det

• #5   29. jan 2007 jeg kan vel godt forlange det selvom politiet ikk var der???

• #6   29. jan 2007 hvis han har taget skylden og du har fået hans forsikringsoplysninger skal den bare afsted på værksted og så tjekkes igennem så der ikke ligepludselig dukker nok op som skyldtes sammenstødet....

• #7   29. jan 2007 Tjaa det kan du jo godt.. Men hvis han siger at han ikk har noget med det at gøre.. Ja så er det bare ærgerligt for dig!! Er ked af at sige det men sådan er det!! smiley

• #8   29. jan 2007 politiet gider da ikke komme ud til såsan noget med mindre der er sket person skader

• #9   29. jan 2007 Kræv din ret.. Ellers sagsøg svinet til ukendelighed..

• #10   29. jan 2007 har kige selv haft en skade ring til din forsikring oplys mandens navn, addresse og alle andre oplysninger og så vil din forsikring vejlede dig

for selv om skader ikke ken ses betyder det ikke de ikke er der....

troede også kun det var min bagkofanger men tro om igen følgende ting er skæve, flækket eller bøjet

bagkofanger
    karossen bag kofanger
    beslag til kofanger
    min ene bagskærm er der skallet maling af og den flimmerer i pladen
    min front er flækket for der var jo også en forand mig med træk på
    alt anlæg i bagagerum skal bygges op igen for det skulle ud for at afmontere kofanger
    bagpotte bulet og ridset

umiddelbart ville jeg selv kun sige det var kofanger i bag der skulle skiftes

• #11   29. jan 2007 håber du holdt stille ellers ryger din selvrisiko
    det er m e g e t vigtig at du skriver i skadesanmeldelsen at du holdt s t i l l e ved sammenstøddet ellers deler forsikringen skylden også ryger din selvrisiko.meget vigtig

Kommentér på:
blev påkørt i morges

Annonce