{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Ridser/slag i lakken? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nu har jeg for en månedstid siden været hos Pava, for at få undervognsbehandlet min bil med en komplet behandling.

Jeg har så ikke været ved at vaske den før i går - grundet vejret, travlhed osv osv.

I mens jeg står og vasker den og bruger masser af tid på at fjerne det pava - som sad på lakken - finder jeg flere mærkelige ridser/buler/kanter - hvor lakken er slået af.

Og jeg VED at det ikke var der før. Jeg kender min bil og VED hvor alle ridser/slag måtte være, da jeg vasker den i hånden og går den nøje igennem!

Jeg synes bare det er ringe de ikke kan behandle min bil ordenligt, når jeg ofrer 2600 på en Pava behandling hos dem.?

Kan jeg ringe og snakke med dem om det? Eller vil de ikke tage sig af det?

Sidst og ikke mindst, så i hver side - er hullerne ikke boret samme sted :S (altså symetrisk?)
I venstre side, sidder hullerne et sted og i højre side, sidder de et andet sted?

*SURT OPSTØD TIL PAVA I VIBY*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridser/slag i lakken?
  • #1   29. jan 2007 Tror desværre det er for sent nu....

• #2   29. jan 2007 Det er nok lidt svært at klage efter en måned !!

• #3   29. jan 2007 Jeg bruger af personlige erfaringer heller ikke det pava lort smiley

• #5   29. jan 2007 Peter H - tak for godt svar.

Tror også jeg vil tage billeder af skaderne + billeder af de steder hvor de har boret anderledes.

Synes ikke det er fair !! Når man kaster 2600 for det, at de ikke kan behandle ens bil ordenligt!!

• #6   29. jan 2007 Specielt et sted, ved forskærmen i højre side, er der slået et godt stykke lak af, det er helt ind til selve metallet!

• #8   29. jan 2007 Jo, kan godt prøve tage billeder, så du kan se det..
    For skaderne er mærkelige steder !

Selv hvor dørene åbnes - så i dørens ramme, er der også mærkelige ridser, hvor der ellers ALDRIG er sko.

Man bliver bare mistænkelig - for hvis de nu siger ja, til at ordne det - om det så bliver gjort ordenligt :S

• #10   29. jan 2007 Har været ud for nøjagtig det samme. ( Se link nedenunder ), Synes det er så useriøst, når folk ikke indrømmer skaden de har forvoldt på ens bil. Kan virkelig gå amok, men det hjalp desværre ikke i mit tilfælde:

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=103353

• #11   29. jan 2007 Jeg ved det ikke PASSAT.
    Nogle har jo haft gode erfaringer og andre ikke !!

Men som jeg er, ØM over for min bil - at så skulle se det, det gør ONDT!

• #12   29. jan 2007 Kasper O - det er virkelig trist.
    Det er jeg ked af at høre smiley

Problemet er bare - HVEM skal man så snakke med om det?? Hvem skal man have hjælp af?

• #13   29. jan 2007 Går lige ud og tager billeder ! Oploader dem om lidt.

Så følg op på tråden!

• #15   29. jan 2007 PassaT
    Det er nok ikke Pava det er galt med. Det er nok mere det at der er stor forskel på kvaliteten de forskellige steder, det gælder også for Dinitrol o.s.v.

• #16   29. jan 2007 Mikkel: Ja det er virkelig irriterende. Min bil er da ikke en til flere hundrede tusinde, men er sgu øm over for den, og så skal folk der har med den at gøre, fandme passe ordentlig på den.

• #17   29. jan 2007 Generelt tror jeg man skal forhøre sig lidt inden man sender sin bil af sted til rustbeskyttelse, for der er STOR forskel på kvaliteten de forskellige steder

• #18   29. jan 2007 http://peecee.dk/?id=25457
    http://peecee.dk/?id=25458
    http://peecee.dk/?id=25459
    http://peecee.dk/?id=25460
    http://peecee.dk/?id=25461
    http://peecee.dk/?id=25462

Det er hvad jeg har kunne tage her i mørket!
    Men som I kan se - så er det en værre gang svineri!

Derudover er min bagrude (indvendigt) - svinet til med pava + det er ud på plastik'en ved bagklap også!

• #20   29. jan 2007 Måske burde jeg kontakte Pava i Viby + Pava (hovedkontor) og høre om det her er ok.

Specielt den ved forskærmen kan jeg ikke lide. Det er lige et sted til RUST!

• #22   29. jan 2007 det er MIDT på forskærmen øverst! Det kan IKKE komme af et stenslag - fordi sådan kan en sten ikke lave et slag !

Desuden smider hjulet heller ikke stenene derop !

• #24   29. jan 2007 Jeg har skrevet i mail til dem + vedhæftet billederne:

Som I kan se:

Hej,

For ca. 1 måned siden - kørte jeg trygt min bil ud til Pava i Viby (Århus).
    Da jeg afhenter den, er der umiddelbart ikke noget at se - da der temmelig meget snavs på.

Jeg bliver frarådet at vaske den med det samme. Hvilket jeg tager til mig.
    Nu har der jo været juleferie, dårligt vejr, sne osv. - så jeg har ikke kunne vaske bilen + fjerne pava fra lakken på bilen, førend i går d. 28/1-2007.

Da jeg ALTID vasker bilen og ALTID går bilen meget nøje igennem for ridser/slag. Derudover er det KUN mig der kører bilen.
    Jeg synes ikke rigtig jeg selv har kunne lave de skader, da de sidder nogle specielle steder.

Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at man kører ud og afleverer sin bil - som man regner med får en god behandling + man betaler 2550,-.
    Når man så kommer hjem og finder ud af den ikke er behandlet ordenligt.
    Det gør ondt i mig - specielt når man er øm over for sin bil + gerne vil have den holder sig godt.

Derudover undrer jeg mig over at specielt de steder, hvor der er boret huller i bilen, ikke sidder de samme steder, som venstre med højre?
    (symetrisk?)

Jeg håber I vil give mig en tilbagemelding, til hvad jeg skal gøre ved det her. Synes det er virkelig ærgeligt, at det skal være sådan.

På forhånd tak

Med venlig hilsen
    Mikkel

• #26   29. jan 2007 Peter H - Jo tak.
    Tror bare de skider mig et langt stykke smiley

Men det er jo bare penge ud af vinduet.
    Hvad nu hvis de godt vil kigge på det - men det de så laver der, er lige så dårligt ?

• #28   29. jan 2007 Peter H !

Jeg har sendt BÅDE til Pava Viby og Pava Hovedkontor!
    Så håber på positiv respons !

Jeg bliver bare ked af det - hvis bilen kommer til at ligne 4 forskellige farver / hvis man kan skelne forskel i farverne - hvis der bliver poleret eller lappet skader.

• #30   29. jan 2007 Det vil jeg gøre!
    Tak for backup'en!

• #31   30. jan 2007 Jeg har fået positivt svar fra deres Autolakeringsafdeling.

----------------------------------------------------

Som lyder:

Hej Mikkel

Puha, hvor skal jeg næsten starte.

Først vil jeg sige at vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os.

Der har været tale om en misforståelse ifm. at du ikke måtte vaske din bil. Vi fraråder at undervognsvaske bilen i 6 uger efter behandlingen. Dette står også i den folder der gerne skulle ligge i bilen efter behandlingen.

Det er rigtigt at hullerne, vist på billederne, ikke sidder symmetrisk. Dette vil vi gerne rette op på.

Mht. de øvrige ting synes jeg at du skal komme forbi, så vi kan få en snak omkring dem. Du kan evt. ringe inden så vi kan sætte tid af til dig.

Hilsen Pava, Viby

----------------------------------------------------

Det må siges at være yderst positivt, at de tager mig seriøst.

Jeg er lidt spændt på hvordan de vil "lappe" de huller de har boret, som sidder mærkeligt ? Er det ikke plade arbejde osv osv.?

• #32   30. jan 2007 jo spartel og kidt dækker alt skidt

Kommentér på:
Ridser/slag i lakken?

Annonce