{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Hjemimport af bil. {{forumTopicSubject}}

Hey har lige købt mig en herlig jeep wrangler (se profil). Har fået monteren dobbel udstødning, ny radiator osv plus serivice på den herover.. Ved ikke om folk ved hvad den eventuelt kunne komme til at koste i hjemtransport til dk fra usa. Og om der er nogen der ved om der overhovedet er marked for dem herhjemme, eventuelt til offroad folket...

Håer på at få et par gode hints om hvordan man får den hjem og hvad prisen kunne blive på den derhjemme...
Vil dog ikke udelukke at selv beholde den, erjo lidt en drømmebil...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemimport af bil.
  • #1   2. feb 2007 Fuck den er da MEGA fed smiley

    Ved desværre ikke noget om det du spørger om.


  • #2   2. feb 2007 mener ikke der er market for dem kender en der har en og han kan ikke komme af med sin

  • #3   2. feb 2007 de koster jo omkring 80 - 120.000 kr men din er lidt ombygget med 36" dæk !
    vil tro der er lavet springover på den og det kan jo ik synes herhjemme men vil tro at hvis du fik den synet er den rimelig nem at sælge!
    koster det ik 10-12 af de lange at få den i en container?
    må man være så nygerrig og spørge hva den koster derovre?


  • #4   2. feb 2007 Hehe har de orginale dæk så skulle være muligt at synes den afgiften på told og skat skulle være 20.000 meeen ved ikke helt med den 5.7 liters motor der i om de er glade for den? hehe ja da jeg gav 5000 dollars for den , og så gav jeg den en god omgang på et værksted hvor de skiftede alle sliddele...

  • #5   2. feb 2007 det er vist meningen at der skal en wrangler med til dm i challenge så mon ik interessen bliver lidt større for den model!

  • #6   2. feb 2007 der skal mere end 20000 for at betale af giften på den

  • #7   2. feb 2007 OKey du har vel ikke navnet på det firma?

    hehe har altid være vil med jeep wrangler, var bare alt for dyre herhjemme og måtte da også kæmpe mig 2000 dollar ned ad stigen for at få fat på bilen, men kunne nu være fed at cruise rundt på vestkysten med


  • #8   2. feb 2007 hvis du sætter den til salg nysynet med det setup den står på nu er den solgt med det samme til 70000-80000

  • #9   2. feb 2007 de dæk og fælge der sidder på den koster jo det samme som du har givet for bilen !

  • #10   2. feb 2007 HAHA jaja der er sygt billigt betalte 1600 dollar for dobbel afgang udstødningrøs nye, ny radiator med alle slanger skiftet, ny servopumpe, kæmpe service, hånbremse fikset.. hehe er sgu guds land, men den er sgu lidt for tørstig.. okey en 70-80000 havde jeg også gættet lidt på. told og skat skyder på 20.000 i afgift er jo fra 89 bilen, men nu sidder der altså en "lidt" større motor, bliver næsten næd til at sende en forespørgsel..
    Hehe hvis jeg ikke tager den med hjem, tager jeg dækkene af fælgerne og tager fælgerne med hjem


  • #11   2. feb 2007 jeg syntes da du skal tage den med hjem ! er sgu lige før jeg godt vil gi et bud på den når den står i en container og er på vej hvis det er!

  • #12   2. feb 2007 hehe jamen skal først hjem om et år desværre hehe, og worst case senario er at jeg har en bil uden plader jeg burger til offroad hehe... den har sgu motoren til det skal jeg lige påpege, men mangler den forresten chranshaft, kan ikke huske hvad det hed på dansk så den trækker kun på baghjulene.. men så lætter forhjulene også næsten ved fuld gas... tror den har 300 hk.. ihvertfald en jeg skal afprøve på grusvej hehe
    Kunne jo være du ville have noget sjovt at lege med om et år?


  • #13   2. feb 2007 jeg vil meget gerne ha budet om et år ihvertfald
    for har længe kigget efter jeep igen har haft en cj 5 før.
    det er ik sikkert den kardang er sat på da de nok ik har en gearkasse på med 4wd da det ik passer sammen med motoren!


  • #14   2. feb 2007 Nå hehe passer nok meget godt det du siger, men hvis du smider en manualgearkasse på den tror jeg du har et mega sjovt legettøj.... den vækker ihvertfald opmækrsomhed hehe selv her i usa...
    Men ved du hvad du kan få min mail Maangen@hotmail.com, og så gemme den og ja sende en besked om et år ca hehe, for ved jeg beholder den mens jeg er herover eller sender den hjem og køber mig en ny herover... har bare lyst til at købe alle biler der er så billigt for biler og dele herover..


Kommentér på:
Hjemimport af bil.

Annonce