{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Bilsvindel {{forumTopicSubject}}

For ca. 6 mdr siden købte jeg en audi fra tyskland. Det viste sig at være svindel og jeg endte med at miste lidt penge på det. Nu er jeg så kommet i kontakt med svindlerne igen gennem en annoce jeg fandt på mobile.de. Jeg er helt sikker på at det er de samme folk der er igang da det er nøjagtig samme fremgangsmåde de anvender.
Jeg har gået hele dagen og tænkt over en måde at ramme de sataner på, men har ikke rigtigt kunne finde på noget. Nogen her der har en ide.?

Her er mailen fra en af dem jeg har hørt til:
From : Franz Herbert <franzherbert2@yahoo.de>
Sent : Friday, February 2, 2007 8:47 PM
To : peterespersen18@hotmail.com
Subject : RE: Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro Kombi

| | | Inbox

Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro Kombi
Hello,
I am writing you regarding the:Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro Kombi
EZ: 09/03, EUR 3.862,
It has only 74.800 KM on it.The car is located in Düsseldorf/Germany and it's LIKE NEW!!!! It was never been involved in accidents.It has no scratches or something else.I am the first owner of the car.This is my last price and the car it's not in leasing so you have to pay only this price and nothing more..I have all the papers of the car and the service book as well.Everything is OK with the car.If you are interested please write me an e-mail

Her er den anden, husk det skulle forstille at være 2 forskellige annoncer:
From : Nick Hultes <nickhultes@yahoo.com>
Sent : Saturday, February 3, 2007 2:07 PM
To : peterespersen18@hotmail.com
Subject : Re: Fahrzeuginteressent von www.mobile.de

| | | Inbox

Hello,.
First, i want to thank you for your email regarding my car. I must inform you that the price(3680.00 Euro) is correct and it includes all taxes for delivery of the car directly to your home address.
The car is in perfect condition, and when i say this, i mean that it was never been involved in any accidents and the engine is like new. No damage and not even a scratch. I am the first owner of the car and i have all documents of this car.
If you are interested to buy my car, email me soon, before someone else buys it !
Waiting for your reply!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilsvindel
Kommentér på:
Bilsvindel

Annonce