{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Verdens fedeste bil? {{forumTopicSubject}}

Måske er det ikke helt verdens fedeste bil, men prøv lige at tjek denne Audi A8 ud, og bemærk specielt lys-pakken som er installeret i bilen smiley
Ser jo bare kanon godt ud!
http://www.thhe.dk/Audi_A8_3,7.htm
Bilen er i sig selv lækker og stilfuld, men også helt cool indeni..
Rigtig gangster slæde smiley
Ps. Og så med ALT! i udstyr.

Mvh Ricky


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens fedeste bil?
  • Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 59
    #1   27. jul 2004 Jo den er fed, men jeg ville hellere se en Audi RS4 med det samme "lysshow", den er jo også lidt vildere :=)

  • #2   27. jul 2004 Tjaaa.. hvad kan man sige.. En drøm for alle, som ikke går i opfyldelse for MANGE! smiley

  • #3   27. jul 2004 Så mangler den at få skiftet det latterlige Bose-system ud, med noget der har en tifoldig bedre lyd (hvilket ikke er svært at finde) motoren måtte gerne være 4,2´eren istedet, når man nu endelig skal snakke om modellen.
    I mine øjne er det ikke den fedeste model, den er flot og stilren.. men fed ?¿.. Nonono!!! *ryster på hovedet*

    Hygge!! =o)


  • #4   27. jul 2004 He he.. Rigtig fedt lys show og så er det også fedt når man har siddet i sådan en og fået lov til at pille ved alle tingene... Har rørt samtlige knapper der kunne trykkes på og alt var bare styret over den comp.. Totalt fedt... Det var kun en drøm man får sku aldrig råd til en men det var fedt nok.. Men altså helt klart den fedeste A8 den der helt blank poleret ham fra saudi arabien el hvor det nu er.. Det er for vild..

  • #5   27. jul 2004 thomas & jasenko ->
    Har i et link til ham Araberens? Lyder spændende smiley
    Sådan en størrelse bil må være perfekt til en tur til Sydeuropa ? smiley Ikke så velegnet til bykørsel..

    Mvh Ricky


  • #6   27. jul 2004 Fede biler. Hold da kæft han er god til at tage billeder, vælge baggrunde. Han må gerne tage nogle billeder af min ;o)

  • #7   28. jul 2004 ja det den... super cool og nej det er sku en oli shejk der har den så det nok ikke ejeren der inde.. Men de rigtige billeder.. Men jeg kan kun fortælle at man føler sig som en konge når man sidder i sådan en slæde..

  • #8   28. jul 2004 Det er jo et spejl på 4 hjul. Men rigtig fed. Bare man ikke ødelægger lakken, så kan man da få et par års ulykke.

  • #9   28. jul 2004 Hey, der findes kun en real spejlbil.... Nemlig ja...

  • #10   28. jul 2004 det er den type bil, hvor du har løst til bare at sætte dig ind og køre en lang tur .. har jeg ret..

Kommentér på:
Verdens fedeste bil?

Annonce