{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TÜV godkendt....
  • #2   7. feb 2007 pis... øv....

• #3   7. feb 2007 låner lige tråden..
    hvad så hvis den er godkendt i tyskland på papirer..?
    tænkte lige på min undervogn..

• #4   7. feb 2007 hvorffor skulle den ikke kune synes når der er papir på det.... Har da gjort det masser af gange...

• #5   7. feb 2007 jeg har hørt at TÜV kun er en guide linje for de danske syns mænd... men vidste ikke hvordan og hvorledes...

• #6   7. feb 2007 I dk har man ikke noget at bruge TÜV godkendelsen til... Men hvis man har den godkendelse på f.eks. en undervogn er det nok en del nemmere at få den synet med den end med en undervogn uden nogen form for godkendelse.

• #7   7. feb 2007 men hvis vi snakker hæk spoiler så kan man godt stoppe den tuv gokendelse op et hvis sted... grundet den går ud over bilens profil...

• #8   7. feb 2007 Jeg synes også det er irriterende... Jeg vil vide konkret om sådanne ting er lovligt og ikke bare syn... hvad kræver det fx 100% lovligt når man sænker sin bil 40mm med gasstøddæmpere ( lygtehøjde over 50cm selvfølgelig )...

irriterer mig at der ikke findes en god og nem hjemmeside der fortæller det præcist.. det er umuligt at finde de ting på fstyr.dk... alt for meget udenomsnak osv...

• #9   7. feb 2007 tag den med i synshallen og se hva manden der ska syne den siger :o) eller tag der ned og vis ham den side der og hør ad

• #10   7. feb 2007 Tonni L - kan kun give dig ret... der for ville jeg også lige høre om der var andre der havde kommet igennem syn med sådan en i hånden...

• #11   7. feb 2007 kenneth w
    hvis du kan synes din bil i tyskland med den undervogn, som du har på bilen, så er danske syns manden er nødt til syne bilen, fordi den har jeg hørt af en fra FDM..

• #12   7. feb 2007 problemet er at det synsmanden gør er at "vurdere om undervognen er af tilstrækkelig kvalitet".. ergo findes der ikke en hårdfin linje.. derfor er der også chancer for at en synsmand både dumper og godkender din TüV undervogn... Og selvom den godkendes til syn, er det ikke det samme som at den er lovlig at køre rundt med...

• #13   7. feb 2007 En TÜV godkendelse er ikke ens betydende med at de skal syne bilen i tyskland... Det er fx kun nogle TÜV godkendelser på undervogne som gælder i DK... Men mange gange går bilen da igennem syn, når du vifter noget papir i hovedet af dem :o)

• #14   7. feb 2007 okay, må jo se hvad de siger.. der er omkring 1,5 år endnu så det går vel indtil da..

• #15   7. feb 2007 Tüv er også et kvalitets stempel..husk dette..
    i hvise tilfælde her hjemme kan du ikke få en bil synet uden tüv godkendelse (evt gevind undervogn), dog vil du kunne få den gennem syn uden tüv, dette kræver blot at man betaler kassen for at få dansk teknoloigs institut til at gennemføre en godkendelse på undervognen på aktuelle vogn mærke..

Ang. den spoile..
    Du skal ind og læse detail forskrifterne for syn af biler, ved ikke nøjagtigt hvilke afsnit du skal kigge under..men der kan du finde svar for om bilen kan og må synes med den på.
    Men mit bud ville være at den godt kan synes. kig evt forbi en synshal og spørg dem, de plejer at være flinke nok...hvis man opfører sig ordentlig og bruger et ordentlig sprog. hvilket kniber med mange unge i dag!!

• #16   7. feb 2007 jeg har altid de tuf papir med o har sku aldrig haft problemer, med spoilere og undervogne lygter m.m. Men kør ned i synshallen og spørg...

• #17   7. feb 2007 Tüv ligger altså også i danmark -> kolding..

Hvis i læser reglerne på www.f-styr.dk står der ofte at en ændring kræver godkendelse af et prøvelab (f.eks tüv) eller bilfabrikanten og i de tilfælde er en tüv jo så fin nok.

Kommentér på:
TÜV godkendt....

Annonce