Mangler registreringsattest trailer {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt en bådtrailer som sælger ikke havde registrerinsattest til men der sidder stadig plader på og den er ikke afmeldt. De havde bare kørt i tidligere ejers navn, kan også se den ikke har været synet siden 2004 hvor den var ny. Er det til at få en ny registreringsattest og få den i mit navn?
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.431
Tidligere ejer er vel også interesseret i at få den synet og omregistreret, så han ikke står som ejer mere
Har du fået nogle slutsedler eller andet med som kan bruges til at finde tidligere ejer. Og ja også dokumentere personen du købte af var kommet legalt i besiddelse af traileren
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Pt er den intet værd, da du nok ikke har den komplette salgshistorik inkl salgspapir ved de seneste salg.
Så enten skal du have fat i oprindelige ejer, som i sig selv ,kan være svært nok, da SKAT ikke vil oplyse det, og det vil kræve at tidligere ejer stadig kan huske hvem han købte den af..
Men KAN du få fat i registrerede ejer, så kan du få personen til at søge en ny reg attest, og efter ca 10dage, kommer den med posten, og du kan derefter få den over i dit navn.. Besværligt med mere besvær
Find hellere en anden trailer
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 17 Emner: 55 Svar: 676
Jeg har gjort det med to bådtrailere. Søg på det, jeg har beskrevet fremgangsmåden i flere tidligere tråde.
Med mindre traileren er væsentlig billigere, gad jeg ikke bøvlet og risikoen i dag.
Mangler registreringsattest trailer