{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kritik!!
  • #1   30. jul 2004 har ikke givet et 7 tal endnu og regner heller ikke med at jeg gør det, det er der sgu nok der gir

• #2   30. jul 2004 7= 13 taler og det gives for det perfecte

• #3   30. jul 2004 der hvor JEG ikke kan finde noget jeg vil ha lavet anderledes, ved godt at der ikke er mange af dem, men hvem siger man skal gi alle fede biler 7, et 5 tal er osse til en fed bil

• #4   30. jul 2004 JD - sporer man en hvis bitterhed, eller hvad drejer din kommentar sig helt præcist om??

• #5   30. jul 2004 Uha nej, jeg er skam ikke bitter. Jeg henviser helt specifikt til at jeg skrev en kommentar til pigen på køleren af mr2'eren, da hun var træt af folks kommentar. Så skrev jeg til hende at jeg da syntes billedet af hende på køleren var sjovt, men at jeg godt forstod at nogle vil finde det useriøs. Den kommentar brød hun sig ikke om og slettede den med det samme. Det er her jeg mener at folk sommetider lidt selv er skyld i der bliver skrevet som der gør. Mht. folks given af karaktere, ja personligt er jeg hamrende pisse ligeglad, jeg er glad for min Porsche og min Fiat Coupé. Syntes folk de er skod biler, ja det er sgu deres problem. Jeg er her i galleriet for at se nogle fede biler og snakke seriøst med andre ligesindede.

det er såmen bare det!!

JD

• #6   30. jul 2004 ok - tænkte nok der lå noget bag!

I øvrgt synes jeg det er fair nok at slette hvis man føler sig truffet af kommentarer, eller synes de er nedsættende. Der hvor det er ærgerligt er, når man skriver noget der er bare en anelse kritisk - hvis man har spørgsmål til billeder eller specifikationer. Umodent flæben skal bare slettes - dem der bare skriver man er en idiot.

Jeg kaster lige et par 1-taller efter dine vogne - du er jo alligevel pisse-ligeglad smiley

• #7   31. jul 2004 Hey Morten smid du bare, he he

Kommentér på:
kritik!!

Annonce