{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkeringsur hvilken model ?
  • #1   10. nov 2019 Jeg har en ParkOne exclusive som jeg har været fuldt tilfreds med.
    Dog sidder frygten i baghovedet at den kan løbe tør for batteri uden jeg opdager det. Den lille diode der skal advare om lavt batteri er svært at få øje på.

    Skulle jeg skifte ville jeg købe en Park Life, den med 10 år på batteriet.


  • #3   10. nov 2019 køb en Nanopark til 100kr i T-svansen
    fås ikke mere simpel og så er det en af de nemmeste at stille og skifte batterier i, da den sidder i en holder og man kan tage den med ind i varmen når der skal skiftes batterier, eller skiftes mellem sommer og vinter (for selv om de fleste elektroniske parkeringsure efter signe selv skulle skifte mellem sommer og vinter tid, ja så gør de ikke altid det)


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #4   10. nov 2019 FS02, den løber aldrig tør for strøm, men er nok ikke til at finde i butik da den har alderen med sig.

  • #5   10. nov 2019 park solar

  • #6   10. nov 2019 Ja ikke en Park One smiley smiley smiley . batteriet er pisse besværligt at få ud, når den er monteret, og man opdager ikke den løber tør for batteri.
    Og den skifter heller ikke selv til Vinter/sommertid, det har lige kostet fruen 650kr i p afgift, fordi den stod til sommertid.

    Jeg har selv en Jakob Jensen, den køre på 5år uden problemer, skifter selv mellem sommer/vinter tid, og advare tydeligt, når det er tid til nye batter, til gengæld er det en stor klods.


  • #7   10. nov 2019 Har haft Parkone2 i de seneste to biler, har virket upåklageligt.
    Inden da FS02 som desværre ikke lige kunne opdrives.


  • #8   10. nov 2019 Køb en park life. Den stiller selv sommer og vinter tid

  • #9   10. nov 2019 Jeg valgte også Park Life. Så forventer jeg den holder længere tid end jeg har bilen.

  • #10   10. nov 2019 #6 var dato stillet korrekt? Min park one skifter sommer/vintertid automatisk smiley

  • #11   10. nov 2019 Har park life i den ene og park solar i den anden og har aldrig haft problemer med nogle af dem smiley

  • #12   11. nov 2019 #10.
    Ja datoen stod korrekt. Gjorde tiden bare ikke =650kr i p-afgift til fruen??


  • #13   15. nov 2019 Park solar, den køre på solceller. Og stiller selv mellem sommer og vinter tid

  • #14   15. nov 2019 De nyere Park-One er nogenlunde ok. Men på de ældre modeller kan man ikke se en prut i det indvendige display når/hvis der skal stilles tid, og jeg har aldrig set skyggen af lys i lysdioden der skal advare om lavt batteri niveau. Nogle af modellerne har automatisk sommer/vintertid indstilling, men stol aldrig på dette.Endvidere totalt åndssvagt batteriskift på de gamle modeller. Har mindst 2 batteri-holder arme liggende et sted i min bils Aircon-ventillationssystem. Har kørt med Park-One, i forskellige udgaver, siden den blev opfundet, Plejer at hive den af forruden, gå indendørs, skifte batteri og stille tid. Udgiften hver anden gang er 4 klisterdimser til 20 kr. hos T.Hansen.
    Men det kan sgu ikke være meningen, at hver gang man forlader bilen lige skal gå en tur højre om, for at se om P-skiven viser rigtigt.


Kommentér på:
Parkeringsur hvilken model ?

Annonce