{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket luftfilter skal jeg vælge?!
  • #1   13. feb 2007 bare find et åbent luftfilter.. men hvis du sætter det ind i kassen så har det ikke rigtig noget at sige

• #2   13. feb 2007 Okay.. Hvis jeg så vælger et åbent, har du så nogle forslag..

Helst ikke alt for dyre smiley

• #3   13. feb 2007 greenfilter eller K&N

men IKKE thansens.. de er simpelthen for dårlige..

i bilka har / havde de nogle ganske udemærket nogel.. og der kan du også købe rør til montering..

kender en der sådan et fra bilka på sin Volvo V40 den siger ikke rigtig noget når man køre alm.. men når den får lov at arb. så kommer der en dejlig dyb lyd..

• #4   13. feb 2007 har lige selv købt et fra thansen for at se om der kyu sidde et filter overhovedet .. og det virker fint men har en underlig lyd.. så jeg skal selv have K&N det er helt sikkert.. thansen virker som om det er stoppet lidt til .. det fløjter nærmest og lyder ike helt sundet.. men bilen kører da,,

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #5   13. feb 2007 jeg kører med kn på min.... jeg ligger til dagligt og kører motorvej, så er dejligt at det ikke larmer ved konstant omdrejninger, men hvis man trykker speederen i bund så brøler den smiley

• #6   13. feb 2007 Jeg havde Green Air Twister filter på min Polo, og det lød megafedt.. Dyb brummen ved bundtræk, ingen lyd overhovedet ved almindelig kørsel, og ved høje omdrejninger skreg den så, så det resonerede i hele bilen, lød FEDT

• #7   13. feb 2007 Okay.. Lidt blandede meninger, men bliver så Green eller KN!

Kommentér på:
Hvilket luftfilter skal jeg vælge?!

Annonce