{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Mads H
Mads H
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 2

P0171 - Toyota celica 1,8 fejlkode {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har denne Toyota celica fra 2000, som nu viser en fejlkode. Fejlkode er P0171 (system for mager).
Fejlen opstod da følgende skete:
Kørte den i garage og kom til at slippe koblingen i 1st gear, den gik ud men var på plads på slukkede bilen. Dagen efter da jeg startede den var den ok død (er usikker på og jeg havde glemt at lukke døren ordentlig så den havde brugt meste af strømmen), men den kunne næsten ikke starte så ved at give den en lille smule speeder startede den. Kørte en tur og stoppede, så da jeg tænde den igen kom fejlkoden. Bilen lyder som den altid har gjort, men er lidt usikker på hvad jeg all kigge efter for vil gerne være sikker på at intet er sket med bilen. Har nogen billeder fra OBD MobilScan. Dette er bare af rapporten men den siger også to fejlkoder P0171. Rapporten er lavet efter jeg har været ude at køre (skulle lige hen til arbejdet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P0171 - Toyota celica 1,8 fejlkode
  • #1   21. nov 2019 Når biler næsten løber tør før strøm så kan der komme Ghost fejl. fejl som ikke er der så prøv at slette den og se om den kommer tilbage igen over de næste dage først. gør den det så tjek om noget til indsugningen er røgen af. Det giver jo et ryk i motoren når bilen slukket ved at koblingen bliver sluppet ved en fejl sådan som du gjorde. plus tjek stik og ledninger er ok til alle sensor ved indsugningen også.

• #2   21. nov 2019 Slet den og se om den kommer igen. Gør den det er det højst sandsynligvis en lambdasonde.

• Mads H
    Mads H Tilmeldt:
    aug 2017

Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 2
    #4   21. nov 2019 Har nulstillet fejlkoder og den er væk, så må vi se om den dukker op igen smiley

• #5   22. nov 2019 Kig dine short og long term brændstoftrim, hvis en af dem når 20% får du fejlen, eller hvis summen af begge når 30% kommer fejlen også. Dem som siger lambdasonde gætter bare smiley

Kommentér på:
P0171 - Toyota celica 1,8 fejlkode

Annonce