{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til > Golf 7 - 2019 - DSG 7
  • #1   30. nov 2019 Spørg et seriøst sted om lidt kommer VAG hader patruljen og skider og brækker sig.
    Dejlig bil og dejligt gear, har min nummer to bil med DSG7 og bliver næppe den sidste jeg når.


  • #2   30. nov 2019 Der er ikke noget i vejen med DSG 7 gears i almindelighed. Men der er noget i vejen med et utal af dem, der hedder DQ200, som også bl.a. sidder i den Golf, du omtaler. Visse årgange tæller fejl på op mod hver anden. Det er ikke helt så slemt i 2019, men dog alligevel ikke noget, de har fået helt styr på endnu.

    Og jeg er ikke såkaldt VAG hater eller noget. Jeg har selv en bil med 7 gears DSG. Heldigvis bare ikke DQ200.

    Personligt ville jeg ikke turde købe dem. Bevares, når de kører, så kører de godt. Men man skal være forberedt på en markant øget risiko for at støde i problemer.


  • #3   30. nov 2019 Jeg har haft et par VW'er med DQ200 og en enkelt med DQ380, og min bror har også haft en VW med DQ200.
    Vi har aldrig haft problemer med dem, så det ville ikke være noget jeg ville være bange for, slet ikke hvis bilen er en 2019.
    Hvis der var tale om en 10 år gammel bil med en del km på ville jeg være lidt mere betænkelig, men det ville jeg være lige meget hvilken gearkasse den var udstyret med.


Kommentér på:
Hjælp til > Golf 7 - 2019 - DSG 7

Annonce