{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Bil køb - råd? {{forumTopicSubject}}

Hey gutterne, står og skal have en ny vogn. Problemet er at jeg har absolut minus forstand på det. Har i nogle tips, tricks, råd, ting man skal holde sig fra, osv osv osv? Vi ligger på et budget omkring 30-60.000 ca. Så ingen grund til at anbefale en Ferrari smiley

Edit: i må meget gerne bare fyre alt af hvad i har af råd, også selvom i måske ikke tænker det har den største relevans smiley PFT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil køb - råd?
  • #2   12. dec 2019 Enig, find ud af hvad behovet er først

  • #3   12. dec 2019 Ja burde jeg nok lige have specificeret. Men havde kig på en 208 fra 15, i min optik en lækker vogn, så vi er omkring sådan noget hatchback-ish. Altså hverken SW eller helt mikrobil - hvis det giver mening? smiley

  • #4   13. dec 2019 altså kommer an på hvad du søger, er det en med meget plads. eller en lille hurtigt god bil, der er lidt forskel jo... men kan da anbefale, en ford fiesta st150. ikke kun pga, jeg har min tilsalg, men er bare en solid god bil. der køre pisse godt, og virker bare altid. hvis man holder service osv;-)

  • #6   13. dec 2019 Hvad med og kig på Hyundai i20 en god bil kør godt

  • #7   13. dec 2019 Hvad er kørselsbehovet?
    Hvor vigtig er:
    Brændstoføkonomi?
    Komfort?
    Plads?
    Effekt?
    Styling?


  • #8   13. dec 2019 Spørgsmål: hvorfor så ikke købe en ny bil, og brug de 60.000kr til udbetaling til billån ? smiley

  • #10   13. dec 2019 Står med 30.000 kontant, og har mulighed for at låne op til de 55-60.000, og er studerende, så det er der problematikken ligger i et "rigtigt" billån. Men vi er ude i noget lignende 208, en pæn bil med god brændstoføkonomi smiley

  • Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 11 Svar: 2
    #12   16. dec 2019 Det er ikke så dyrt at få fat i en rigtig lækker brugt bil i dag, hvor priserne er nede på et fornuftigt niveau. Nu ved jeg ikke hvor du holder til, men jeg vil foreslå dig at finde en bilforhandler og ikke en privat, så du får 24 måneders reklamationsret, som købeloven foreskriver.

    Jeg kan selv anbefale https://carconnect.dk/ i herning, fordi de er gode til at rådgive i forhold til ens behov - men uanset hvad, så skal 30-60.000 nok give dig en fin bil de næste 2-6 år


Kommentér på:
Bil køb - råd?

Annonce