{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.906 visninger | Oprettet:

Uberettigt p bøde :-( {{forumTopicSubject}}

Så fik man en p bøde og det er ærgeligt men det der nok er mest ærgeligt er at der står at bilen er observeret fra klokken. 17.37 til 17.43 men på de vedsendte billeder er der et fra klokken 17.42 hvor bøden allerede ligger i forruden. Kan det virklig være rigtig ? Jeg har tænkt mig at tage telefonen og skabe mig både gul og blå på mandag for jeg har haft sendt klage på bøden da jeg fik den for jeg vidste bare at jeg ikke var væk fra bilen i 5 minutter så følte mig røvrendt allerede der, klagen blev afvist og de sendte så billederne sammen med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uberettigt p bøde :-(
  • #1   17. feb 2007 Hvis de skal være ynkelige og give bøder for 6 minutters parkering, så synes jeg også du skal køre det fuldstændig ud i tovene. Klag, både pr. telefon, mail og brev. Evt. et forbrugerprogram, hvis de ikke vil lytte og du virkelig har ret.

• #2   17. feb 2007 der er desværre ikke meget du kan gøre, har været ude i næsten det samme... smiley

• #3   17. feb 2007 Du får intet ud af at ringe. Hvis det er, skal du henvende dig skriftligt.

• #4   17. feb 2007 Det er jo nemt at regne ud at bøden er skrevet inden de 5 minutter er gået

• #5   17. feb 2007 Brok plejer at hjælpe hos mig...

• #6   17. feb 2007 Kun synd at jeg ikke har en skanner for det er et ret godt kamera de tager billederne med og de kunne ski bruges herinde da de har taget et af bagenden som jeg mangler smiley Men de får helt sikkert kamp til stregen på denne, så går jeg gerne i RKI i 5 år for at vise at de tager fejl.

• #7   17. feb 2007 Heysan,

Ja det er nitten og få en bøde, men er selv ansat ved Europark, så jeg ved hvordan de håndtere parkeringsbøder, og hos os (Europark) er det altså reelt nok..
    Der kan selvfølgelig ske fejl i ny og næ, men er yderst sjældent..
    Hva firma fik du bøden fra??

• #8   17. feb 2007 gad man og brokke sig for en parkeringsbøde smiley

det er det ikke éngang værd

• #9   17. feb 2007 iso du har måske penge nok hehe men jeg har desværre ikke penge til den slags pjat

• #10   17. feb 2007 tjaa er ikke rig, men er heller ikke fattig hehe ...

men hvis du er lærling eller noget kan du altid få den ned til halv smiley

eller hvis du er studerende smiley

• #11   17. feb 2007 Jeg fik en for to uger siden ud for et supermarked. Det var så så sent som kl 19 om aftenen. Var bare li ind og handle 4 ting, og da jeg kommer ud, ligger den i forruden. Der stod så højt og tydeligt at det var Supermarkedets parkeringsplads, så jeg valsede ind til butikken og spurgte om det var deres forsøg på at holde fast på trofaste kunder, der kommer og køber ind uge for uge. Det kunne de godt se, og tog bøden, og jeg har ikke hørt noget fra dem siden. Så vil man jo pludselig gerne handle der igen.
    Desuden siges det ofte, at man har stor sandsynlighed for at have held i sprøjten, hvis man skriver klagebreve til dem. Prøv dig frem i det mindste!

• #12   17. feb 2007 Mark R du er så lige blevet min fjende nummer 1 LOL ej jeg har selv tænkt på at blive p vagt sååå... Men det er faktisk ved europark og det værste ved det hele er jo at jeg gjorde dem opmærksom på at vi havde mobil log på at vi stod ved bilen klokken 17.42 og ringede til dem for at klage over bøden men der har de jo lukket. Så vi ser det som en svinestreg og det er derfor at vi holder kraftigt på at enten skal de anullere den eller så ser de aldrig nogensinde deres penge og de offentlige medier der skulle have lyst til at have billederne og og det hele de er mere end velkomne. Vi betaler gerne hvis vi virklig havde holdt parkeret i den tid som p vagten har noteret.

• #13   17. feb 2007 Iso: nej, det kan man ikke, eftersom p-bøder faktisk ikke er bøder, men parkeringsafgifter. Dem kan man ikke få nedsat. Så vidt jeg er informeret.

• #14   17. feb 2007 iso: Det kan man så ikke når det er en afgift og ikke en bøde

• #15   17. feb 2007 Rasmus Elliot L >> tror faktisk godt man kan smiley

• #16   17. feb 2007 Rasmus Dette var en parkeringsplads til 5 butikker og vi var kun inde i blockbuster for at aflevere en film, så de fleste vil kunne give mig ret i at det tager normalt ikke lang tid at smide en film i hænderne på en ansat.

Har klaget skriftligt, det gjorde jeg med det samme vi kom hjem og det er så den de har afvist i et brev hvor de sendte billederne og et girokort.

• #17   17. feb 2007 iso.. nej.. det er en afgift, så det kan man ikke..!

Camilla...
    tvivler på du får noget ud af at brokke dig..

men giv da en update hvis det lykkes..! smiley

• #18   17. feb 2007 P-bøder kan IKKE nedsættes, det er helt sikkert..!!

• #19   17. feb 2007 Halli hallo bare fordi jeg har en swift så betyder det jo ikke at jeg er studerende eller lærling smiley hehe jeg kan bare godt lide min lille bitte swift, jeg kunne have fået mange andre smarte biler for de 55 kilo men valgte helt selv swiften

• #20   17. feb 2007 Hvis man lige har fået en P-bøde, skal man bare ringe med det samme til Falck og sige, at man skal have hjælp. Enten til strøm eller benzin...
    Så kommer de og hjælper med "problemet", i mellem tiden mens man venter på Falck, ringer man igen til Falck. Forklarer, at man nu har modtaget en P-bøde, mens man har været henne og ringe, det er urimeligt (da du jo slet ikke kan køre;-). Falck forklarer dig så, at det ikke er noget problem, for bøden bliver anulleret, da du jo ikke kunne starte bilen og dermed flytte den. De sender derfor en bekræftelse på, at du har ventet på Falck. Den sender man så ind til parkerings kontoret og bøden bliver anulleret:-)
    Det trick har jeg brugt et par gange, med held!

• #21   17. feb 2007 Hva så når falck kommer ud og den starter i første hug :)?

Og upraktisk hvis man så skal betale X antal kr for at falck kommer ud smiley

• #22   17. feb 2007 LOL msv det skulle jeg have vidst da vi har det største abonnement hos falck

• #23   17. feb 2007 gjorde det samme og det sluttede så med en ny regning på 1200 kr.!!!

• #24   17. feb 2007 Hvis du har fået en bøde er det vel fordi du ikke har stillet p-skiven..
    Og de skal bare observere bilen holde ulovligt i mere end 3 min.

• #25   17. feb 2007 hvis der er pakering forbudt.. så må du jo kun holde der i 2 min.

Kommentér på:
Uberettigt p bøde :-(

Annonce