{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.808 visninger | Oprettet:

Bremse 'klikker' eller vibrerer {{forumTopicSubject}}

Når jeg bremser - både let og hårdt, så er der en følelse af at pedalen laver små 'klik'. Det har den gjort et par uger nu - hver gang.
Følelsen kan sammenlignes med når ABS slår til bare i meget meget mild form.
Jeg synes ikke jeg kan høre noget - det er kun følelse.

Hvad kan det være? Bremseklodser som er slidt ned? ABS ring i stykker? Andet? Eller noget jeg skal ignorere?

Jeg synes at den bremser ganske fint - ikke noget der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremse 'klikker' eller vibrerer
  • #1   20. dec 2019 hvis pedal går op og ned og det bliver være nu hurtiger fart man bremser ved, så det skiverne der skæve.

• #2   20. dec 2019 Nej jeg synes ikke det bliver værre ved hurtigere fart. Meget små 'klik' både ved lav og hurtig fart - let og hård brems. Det er ikke små hurtigere klik, men med lidt pause imellem. Lidt svært at forklare.

• #3   20. dec 2019 få en mekaniker til at se på bilen, kan være ingenting, men kan os være farligt

• #4   21. dec 2019 Det er næsten 100% en knækket ABS ring.

• #5   21. dec 2019 Vil også sige få en mekaniker til at se på det. for det kan være en knækket abs ring/magnet ring/lejer, men det kan også være en abs sensor der er dårlig eller rykket sig få mm væk fra abs/magnet ringen af. Det kan også få den til at aktivere ved lav fart,og så kan det være at en bremseskive eller flere der er skæve. plus det kan være en bremseskive der er knækket,det giver nemlig også de små klik lyde hver gang klodsen køre over det. så det er vigtig at få tjekke ud hvad der er galt.

Kommentér på:
Bremse 'klikker' eller vibrerer

Annonce