{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ujævn motorgang mb 220 cdi w204
  • #1   24. dec 2019 har set det på flere diesel maskiner. og det jeg tit løb ind i fejlen var,det var at egr ventil og egr rør/køler op til indsugningen var sodet total til. og så køre de op og ned i tomgang når de er kolde. Det kan også gøre når man køre ved en fast hastighed evt 80 at den kan hakke en smule. så prøv at rense den og de rør til den. og se om det ikke løser problemet, nu har jeg set det en del ske selv på min diesel Toyota jeg købte for et par måneder siden gjorde det samme. kun mens den var kold og der renset jeg også egr og det for sod og så gik den som den skulle igen når den var kold. så det er vær at tjekke ud. og skil det af og rense det med evt ove rens og en lille børste i hånden. da når den først er så sodet til så kan ingen additiv få sodet væk så der er kun at skille det af og rens i hånden. Det kan også være din egr der er slidt op min i de fleste tilfælde er det sod.tjek også din indsugning og indsugning hullet i topstykket nu når du er igang. Det kan også været halvt lukket af sod,så det er vær og fjerne også i samme omgang.

• #2   24. dec 2019 Tak for at fyldestgørende svar, jeg har fået lukket min egr elektronisk, kan det stadig være det, som forsager den urolige motorgang.
    Den gør det også ved fx 80kmt som du beskrivet

• #3   24. dec 2019 selvom den lukket elektronisk kan den godt stå lidt åben. Sæt en blind plade imellem egr rør og indsugning, så den med 100% HELT lukket.

• #4   24. dec 2019 vis først den er sodet til så hjælper det ikke altid kun at kode den fra. som der bliver skreven nummer et er at sætte lukket plade mellem så den er lukket helt. Men det stadig en god idé at rense indsugningen for sod. og evt tage de andre rør med også i samme omgang. for det sod bliver stadig der selv om den er kodet fra især i indsugningen vis den er halvt lukket er godt at fjerne. så som #3 skriver sæt sådan en blind plade i'.

• #5   24. dec 2019 Kan bare ikke se hvordan den kan lukkes med fx en plade.? .. Se billed

profilbillede
  • #6   24. dec 2019 Du skal heller ikke sætte plade på der,du skal løsne det rør der går til manifolden. og sætter pladen i mellem der. hvor jeg har sat den pil.

profilbillede
  • #7   24. dec 2019 Arhhhh takker, det kigger jeg på, tak for hjælpen og god jul

• #8   24. dec 2019 Det var så lidt god jul smiley

• #9   25. dec 2019 Kunne godt lyde som defekt egr men der ville den oftest gøre det samme når den var varm - prøv at giv den noget additiv og så fyr den af og se om det hjælper at rense brændstofsystemet

• #10   25. dec 2019 Den har fået rigtig meget additiver uden held

• #12   25. dec 2019 Jeg har fået skiftet kæden for ca 10.000 km siden, kan det være gjort forkert?

Kommentér på:
Ujævn motorgang mb 220 cdi w204

Annonce