{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Dennis B
Dennis B
Tilmeldt:
8. jan 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilken Golf 7 {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er på udkig efter min første tyske bil, og har set mig lun på en brugt golf 7 (nok mere budgettet der spiller ind her)

Jeg er dog meget i tvivl om hvilken motor variant jeg skal gå efter, jeg har været ude og prøve både en 1.0 115hk, 1.4 122/125hk og en 1.4 140hk.

Af en eller anden årsag siger min logik af en 1.4 ville være det bedste valg iform af levetid og generelt kørefornøjelse. Er jeg helt gal på den her?

Jeg følte faktisk at 1.0'eren var mere støjsvag end både modellen med 122/125hk og 140hk, og på en måde følte jeg den også var mere responsiv ved pedalen, alt i alt en kæmpe køreglæde ved alle 3 varianter - dog føltes 1.0'eren bare lige den smule mere tilfredsstillende?

Bør jeg være bekymret om en 1.0 holder samme levetid og km som en 1.4 - selvfølgelig med højde for at de bliver serviceret og passet til tiden og alt det der.

Sidst men ikke mindst, ville det så være dumt at gå ud købe golf 7 nu prismæssigt, når golf 8 skulle lande lige om ikke så længe, med henblik på at budgettet hedder 150-160.000, kan jeg så forvente et stort prisfald på golf 7 indefor kort tid efter evt køb som så ville komme til at ærgre mig?

Godt nytår til jer alle

Mvh en ny bruger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Golf 7
Kommentér på:
Hvilken Golf 7

Annonce