{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

morten R
morten R
Tilmeldt:
14. mar 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Startproblemer Ford ka {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Er der nogle som ved hvad der kan være galt men en Ford ka 1,2 trend fra 2014 når den i dagligdagen starter og køre perfekt, men når den har stået stille en 3-4 dage er den svær at starte, der er masser af strøm men som om der går lidt inden den får benzin, ved det ikke. Nogen som har en ide til hvad det kan være? God dag. Med venlig hilsen Morten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Startproblemer Ford ka
  • Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 8
    #1   14. jan 2020 Det kan være en masse ting, ved du hvornår brændstoffilteret er blevet skiftet? Går starteren i gang, når du prøver at tænde bilen? Har du prøvet at tjekke spændingen på dit batteri? Hvis starten går i gang, når du drejer tændingen, og bilen ikke starter, kan det godt tyde på noget med brændstofsystemet. Har du nogle advarselslamper i instrument brættet?

  • #2   14. jan 2020 1# brandstoffilter har ikke service interval på en 1,2 benzin. Den sidder mig bekendt i tanken

  • Nikolaj H
    Nikolaj H Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 8
    #3   14. jan 2020 Det kan godt passe, men mit bud ville være at det muligvis var stoppet, ellers ville jeg kigge tændrør efter.

  • #4   14. jan 2020 Der er vel en utæthed, eller dit tankdæksel er for tæt.

  • morten R
    morten R Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #5   15. jan 2020 hejsa. der er ingen problemer med strøm og ej heller nogen advarselslamper som lyser.
    hvis der er et benzinfilter er det vist aldrig blevet tjekket, det kunne jeg jo prøve. tændrør er 25000 km gamle så burde være ok, men jo måske. prøver at kigge efter utætheder og kan jo prøve at tage tankdækslet af næste gang den har stået stille nogle dage


  • #6   15. jan 2020 Det er jo ikke alle utætheder du kan se,
    Brændstof kan løbe tilbage, og give start problemer.
    Men derfor behøver der ikke at rende brændstof ud.


Kommentér på:
Startproblemer Ford ka

Annonce