{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af E90 325i
  • #2   16. jan 2020 Det vil jeg også tjekke.

Tænker mere mekanisk.

Specielt kæder.

• #3   16. jan 2020 Du skal være opmærksom på at det er en bil du taber penge på hvis du skal af med den hurtigt. Det er en træls kasse at sælge fordi folk hellere vil have en 330i eller 335i i bedste fald. Derudover er den Pre-LCI hvilket gør den endnu mindre værd.

Det er svært at bedømme en bil uden et link, men kan se på bilbasen der er 325´ere tilsalg jeg også så tilsalg for over et år siden hvis ikke mere.

Men den med N53 motor ville jeg altid vælge, det er en bedre "udgave" af N52´eren.
    N53´eren kan dog godt lyde lidt mere "Rå" og der kender vi dig nok lidt for godt til at vide at du smider en tester på og tror at alt er i stykker og begynder at skille en velkørende bil ad smiley ;)

• #5   16. jan 2020 Købte for 6 år siden en e91 2.5 218hk for 138.000,- den havde gået 148.000km
    Efter godt 74.000km til nu - har jeg fået nye dæk, 2 nye vanos magnetvent (3200kr)
    Nye tændrør og et årlig olieskift. Lortet starter bare hver gang, og kører pisse godt.
    Syns ik jeg kan nikke genkendende til det med værditab, som værende stort.
    Måske med mindre man købte fra ny - men sådan er det vel med alle nye biler.
    Bruger 1 liter olie pr 10.000km ca. Det er jeg ik forvendt med, i forhold til de peugeoter jeg har haft... det er nok bare sådan det er

• #6   16. jan 2020 Tænker ikke på at bilen taber værdi.

Tænker på at få en stabil bil, med god motor, godt overskud, og selfølgelig den herlige lyd en BMW’s række 6’er

• #7   16. jan 2020 "Syns ik jeg kan nikke genkendende til det med værditab, som værende stort."
    Er den på hvide plader den E91?

"Dette må vel være N52"
    - Det er en N53. Den er fra overgangstiden hvor der kom N53 i Pre-LCI, ligesom jeg har en 335i med N54 hvor det er LCI - sjældent.
    Men det er også en skrabet udgave du har fundet der. Ingen PDC, ingen skærm/navi/info, ingen sædevarme, ingen fartpilot(Umiddelbart) og dertil et grimt FAST træk til at gøre bagenden grimmere end i forvejen selv med de lygter.
    Dødkedelig alufælge tilmed.

Jeg mener at jeg så den til salg med samme billeder i 2018. Det er der en grund til.

• #8   16. jan 2020 Ja hvid pl

• #9   16. jan 2020 Jeg vil så sige, fuck da fx. fartpilot - vi har 2 biler med dette og bruger det aldrig. Vi har en mercedes med paddelshift, men bruger det aldrig osv. Måske er han en af dem dem er ligeglad med udstyret?

• #10   16. jan 2020 Når man er ude at kigge på 10-15 år gammel "luksusbil" kan man ligeså godt finde en med godt udstyr når priserne er så tætte på hinanden. En E90 uden skærmen ser så trist og skrabet ud.

• #11   17. jan 2020 Som Thomas skriver, find en 330i i stedet for. Alt for mange penge, for en skrabet E90'er... smiley

• #12   17. jan 2020 Ja jeg kan ik modargumentere at hvis prisen er den samme, så ta den med udstyret - når det så er sagt, så har den skærm i e90 sgu aldrig gjort noget godt for kabinen, har altid syns den bue der stikker op ser skrækkelig ud. Men byd da for fanden evt. 60.000,- for den der er linket til. Går den så går den - i så fald får du glimrende køreegenskaber ok trækkraft og en ret pålidelig bil til billig penge. Vil stadig mene den er kvikkere, bedre kørende mm. Samlignet med dansk gennemsnits bil

Kommentér på:
Køb af E90 325i

Annonce