{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2019 BMW 420i gran coupé olie temperatur
  • #1   26. jan 2020 Altså det er jo oliens temperatur den viser. Ikke vandet.

    Står også i bogen der fulgte med bilen tænker jeg smiley

    Og på billedet er den ikke "Knap" 120 grader. Den er nærmere 105 ca.


  • #2   26. jan 2020 Det lyder meget højt synes jeg, har ikke oplevet den over 88 grader på min nyere Octavia, og der skal køres 7 km før den er oppe på 50 grader, der er det mindste den kan vise, digitalt, og 20 km før den er på 80.

  • #3   26. jan 2020 få målt olie temperatur fysiks evt på bundkar og ved olietryks kontakt.

    for og se hvad temperatur rigtig er.

    kan være fejlvisning i instrumenteringen


  • #4   26. jan 2020 De biler jeg har haft med olie temperatur måler i,har lagt på de ca 90/95 når motoren er gennemvarm.har da haft motoren olie oppe på 120 grader men så skulle man køre hårdt. jeg ville også få målt om den sensor måler rigtig på olie temperatur. Og om det ur passer ud fra hvad det siger.

  • #5   26. jan 2020 Hold hold hold - Det er altså helt normalt med ca 100-110 i OLIE temperatur i en 420i! Ja den skal ikke være på 120 grader ved almen brug, men der er jo kæmpe forskel på 100-110 grader og 120 grader. Og igen, hvis den er som på billedet, og det er det du kalder "knap" - så kan du/fatter have ro i maven. I tvivl? Giv BMW et kald.

    Jeg er oppe nær 120-125 grader i min 335i når den arbejder, og 95-110 når den bare bruges. Dette er endda med ekstra oilekøler.



Kommentér på:
2019 BMW 420i gran coupé olie temperatur

Annonce