{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lædersymaskine...
  • #1   4. aug 2004 jo jeg bor i kbh...sådan en skrædder bruger vel selv sin symaskine ?! men det er da forsøget værd...
    tak tak

• #2   4. aug 2004 De kan lejes, fandt en gang et sted på nordfyn der gjorde i det, men det var noget med en minimum periode på 6 mdr, så det begynder jo at blive smådyrt.

Så jeg tror det bliver svært at leje en, ellers kan de vel købes brugt i den blå avis f.eks.

Det kan dog også gøres på en "alm" maskine.

Min kæreste har lavet min kabine + en anden på en 20 år gammel symaskine der var toppen af poppen dengang, uden de store vanskligheder.

• #3   4. aug 2004 hm...tak tak
    Jeg har prøvet en alm. maskine...men nålen satte sig fast i læderet... øv
    Har ellers kigget på brugte industrimaskiner...men aner intet om dem og de er sgu halvdyre selvom de er brugte...men det ender nok med en brugt...

• #4   4. aug 2004 Du kan sagtens som forsøgt bruge en alm. symaskine men du skal benytte nål og tråd, som passer til læder. En lædernål laver anderledes huller i læderet og dermed sætter den sig ikke fast, derudover flosser hullerne ikke med tiden, hvis du bruger korrekt nål og tråd.....god fornøjelse....hvis du skulle have lyst til at tjene nogle $, så må du godt sy én i læder til mig også.....;-)

• #5   4. aug 2004 Yup, det er ret vigtigt at du har en nål beregnet til læder, da alm. nåle slet ikke er stærke nok og hurtigt bliver sløve.

Derudover skal du også skifte nål ofte, så de ikke bliver sløve for så får du problemet med at nålen sætter sig fast eller laver lort i tråden.

Det er jo også helt klart en fordel med en maskine med nogle muller, og det har en fra kvickly til 299 nok ikke

• #6   4. aug 2004 Jeg takker for alle svarene... og prøver vores maskine igen...
    Så håber jeg at det ka komme til at virke...
    Anders T... smiley det ka godt være at det ikke er nogen god idé...du har jo ikke set vores resultat endnu LOL

tak tak

• Paw H
    Paw H Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   24. okt 2013 Du kan købe min hvis du er interesseret 3000,-kr ,jeg har en god en ,kan sy alt læder. mit nummer er 40950407 gammel singermaskine med motor men kan også trædes.Antik men fuld fungstiondygtig

Kommentér på:
Lædersymaskine...

Annonce