{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

H15 pærer Golf 7? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har fået købt mig en Golf 7 med standard halogen forlygter, og de pærer der sidder i kunne godt være bedre.... Jeg har i nærlygten der kører H7 monteret Osram Nightbreaker Laser, men udvalget på H15 pærer, ja det er da mildest talt næsten ikke eksisterende.

Hvad har i andre gjort? Jeg overvejer Osram Coolblue Intense og MTECH Super White. Det vigteste er lys udbyttet

Anbefalinger evt andre pærer? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H15 pærer Golf 7?
  • Bjørn L
    Bjørn L Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #1   12. feb 2020 køb phillips 130% pærer , de giver godt t hvidt lys, se priser på landberg.dk

  • #2   12. feb 2020 Findes ikke i H15

  • #3   12. feb 2020 Har dem i H7 men de eksisterer ikke i H15

  • #5   12. feb 2020 Morten C: Jeg tænkte også Osram, det er også det der er originalt dog bare nogen longlife der ikke lyser fantastisk. Jeg havde godt læst lidt delte meninger om de Mtech.

    Bare latterligt VW i første omgang skal bruge den type, der er absolut minimalt af dem på markedet, og hvad er der galt med H7? De kan have det i den ene parabol så kan de vel også i den anden. Men også underligt der ikke er flere at vælge mellem, de sidder da i både Golf 6 og 7, og sikkert også flere, og dem kører der da mange af.

    Tror jeg vil skifte til Osram LED Driving lygter når pengene er der til det eller der dukker nogle brugte op et sted


Kommentér på:
H15 pærer Golf 7?

Annonce