{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

CarloMonte C
CarloMonte C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Værksted nær Hamborg Lufthavn? {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med at jeg skal flyve fra Hamborg lufthavn til sommer, spekulerer jeg på om det er en ide at finde et værksted der ligger tæt på lufthavnen, og få dem til at lave lidt af hvert med min gamle Citroen C4 Grand Picasso. Jeg forstiller mig at der er lidt penge at spare, plus jeg sparer penge på parkeringen.

Er der nogen der har erfaringer med dette, eller som kender nogen der har prøvet det succes? Er der overhovedet penge at spare og er det en god ide i hele taget? smiley . Det ville være vildt fedt at kunne få en anbefaling til et eller andet værksted smiley

Kommentarer på:  Værksted nær Hamborg Lufthavn?
  • #1   12. feb Hvad skal laves da ? Hvis det bare er olie skift så sparer du ik mange penge . Men store service kan spares mange penge på. Mange med vag kører til vw i Flensburg

• #2   12. feb Jeg skal have skiftet tandrem, klimaanlægget driller lidt og det gør det ene vindue også. Olie kan ligeså godt skiftes og så er der sikkert nogle småting til den tid.

Jeg får også denne besked nu " "Particle filter addictive level too low: Repair needed" og jeg har googlet mig frem til at der skal påfyldes additiv+kodning, men det kan jeg næppe vente med til sommer?

• #3   12. feb Jeg var ved en værksted i bochum mens jeg var hos familie besøg. Det var stortset samme pris som her i landet. Der skulle skiftes forbro og motorophæng. Så jeg takkede nej til.

• mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 82
    #4   13. feb Det er ikke meget billigere og hvis de laver en fejl, så er der altså pænt langt at køre for at få det lavet om.

• #5   13. feb Har en bekendt der har brugt https://www.koberger-hamburg.de/
    Eks sparede han 6000 ved at få monteret fyr ved dem, frem for i Danmark. Hvis der er lidt langt væk fra lufthavnen så tag en taxa

• #6   13. feb Find hellere en lille automester - så er prisen sikkert den samme

Kommentér på:
Værksted nær Hamborg Lufthavn?

x