{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.561 visninger | Oprettet:

koblingspedal bliver i bund, 1,9 tdi 300 hk, hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej bg
Står i et træls problem, har en Audi a3 1,9 tdi som er godt pumpet. Men koblingspedalen bliver i bund efter man har kørt nogle kilometer.

Jeg har skiftet følgene:
Kobling
Slavecyllinder
Hovedcyllinder
Udrykkerleje
Nyt væske
Udluftningsskrue
Udluftet systemet med maskine

Kørte sidste gang 500 km også blev pedal dårligere og dårligere, kunne tage pedalen op med hånden og skifte gear, men nu er den i bund og virker ikke.

Der er ikke brugt noget væske fra beholderen.

Håber i kan hjælpe med mit problem. Så jeg kan få min koblingspedal til at komme op igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koblingspedal bliver i bund, 1,9 tdi 300 hk, hjælp
  • #1   14. feb 2020 Lyder vildt det du beskriver som om væsken bliver for varm og derfor den går i bund har du prøvet med en anden type væske. Men måske er det ikke det

  • #2   14. feb 2020 Hej
    Ja det er virkelig træls, og er ved at opgive. Har fyldt nyt væske på flere gange, og det mærkes som om der luft i systemet, men jeg kan bare ik få det til at hænge sammen


  • #3   14. feb 2020 Har i prøvet med en anden type væske

  • #5   14. feb 2020 Den må være utæt så den kan suge luft ind. skiftet i de O-ringe på røret fra hovedkoblingcylinderen til slavecylinderen. da i monteret de to cylinder?. plus har i udskiftet en slange der går fra bremsevæske beholderen til hovedbremsecylinderen da i monteret dem. da den Kan gå til indvendig har set det ske på divs gamle vag. hvordan har I udluftet den ?. Har i brugt en luftbremse udsuger til det og suget det ud af slavecylinderen eller har I bare pumpet pedalen?. i kan også prøve at sætte en slange på slave cylinderen udluftning skrue.og så over i en flaske med bremse væske.og lade den suge det baglæns op i kobling systemet, mens i udlufter det.

  • #6   14. feb 2020 Ja men burde den ikke trykke væsken ud, for der er dælme tryk på i forhold til at suge luft ind ?

  • #7   14. feb 2020 Vi har ike skiftet slange eller o ring, vi har prøvet andet væske.
    Angående udluftning kan vi sagtens udlufte den med maskine der suger det igennem også virker pedalen, kan køre 500 km også problemet der igen


  • #8   14. feb 2020 men igen hvordan er det lavet og hvad mangler man at udskifte os

  • #9   14. feb 2020 Har set O-ringe være utætte så når der er tryk så holder de tætte. Og så når der ikke er tryk eller trykke/væsken løber tilbage så Kan der blev suget meget lidt luft ind af gangen. som det tyder på sker her, vis det var mig hade jeg skiftet de små O-ringe på tryk slange. Og så udluftet kobling systemet igen og se om det ikke løser det problem.

Kommentér på:
koblingspedal bliver i bund, 1,9 tdi 300 hk, hjælp

Annonce