{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hjælp til extra kabine lys i varevogn {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har fået nogle lys skinner jeg gerne vil ha monteret i firma bilen bagi , der er noget skod lys nu der tænder og slukker med døre , men der er kun +og - På skinner og der skal vel være en 3 ledning så de kan tænde og slukke når døre åbner , jeg vil bare koble det på det gamle lys , findes der en løsning på dette ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til extra kabine lys i varevogn
  • #1   15. feb 2020 Du kobler bare på de eksisterende i lastrum, normalt for lampen stel når dør åbner, og lys tænder...men mål hellere efter før montage

  • #2   15. feb 2020 Ja men der er kun 2 ledninger på skinner og 3 ledninger på de gamle , og har prøvet at sætte + og - på de gamle men så er skinner tændt hele tiden og slukker ikke når døre lukkes

  • #3   15. feb 2020 Mål dig frem. Plus på plus, og stel på signalledningen til dør.. Den 3 er nok fast stel til når man tænder manuelt

  • #4   15. feb 2020 Jeg aner ikke hvordan man måle tingene smiley jeg tog bare rød på rød og sort på sort ,
    men må prøve den anden ledning , der sker jo ikke andet end der går en sikring


  • #5   15. feb 2020 tit er ledning til dørkontakt grå i bilen.

    men når der er ledninger i din bil, så er
    rød plus
    sort konstant stel
    den 3. må så være stel til dør kontakt.

    og kan du ikke selv måle, så alliere dig med en der ved hvad de laver, så du ikke få ødelagt noget


Kommentér på:
Hjælp til extra kabine lys i varevogn

Annonce