{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

hydralisk kobling sonata {{forumTopicSubject}}

hejsa:D er der nogen der har meget erfaring med udluftning/problemsøgning af koblingen, jeg monterede ny kobling, svinghjul, udrykkerleje sidste år så skulle ikke være problemet,. døjer med at få udluftet rigtigt den er slatten og fedter mere og mere i 3-4 gear under acceleration, er samtidig begyndt at døje med bremsesystemet og mistænker min hovedcylinder er færdig men kan den godt havde noget med koblingen at gøre og omvendt smiley
taakker på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hydralisk kobling sonata
  • #1   19. feb 2020 vis koblingen fedter når bilen skal trække. Så er det din kobling tryk plade det er dårlig,så det lyder desværre til din nye kobling trykplade har fejl. for vis der var luft i kobling hydraulik system så var det omvendt. Det til sige at du ville døje med at få bilen i gear den ville ikke glide pga af det. og da det er hydraulisk så Kan det ikke justeres da det er selv justerbar. og nej kobling har ikke noget med din bremsehovedcylinder at gøre. kun at de fleste biler får bremsevæske fra samme beholder,til bremse og kobling system.der tit sider oven på bremsehovedecylinderen.

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #2   19. feb 2020 Når den fedter er det ikke pga udluftning, det er som nævnt en død kobling og trykfod. Så på med komplet ny kobling. Hovedcylinder og slavecylinder kan også sagtens være færdige og så er det alt der har med kobling og gøre der skal skiftes.

  • #3   27. feb 2020 den fedter kun når jeg trykker til speederen i 3-4 gear problemet jeg døjer med er min kobling bliver god i kort tid når jeg udlufter ´bremser så mistænker min hovedcylinder lukker luft med i koblingen nu når de deler beholder og væsken køre igemmen hovedcylinder til udrykkerleje, syntes det vild allerede efter 70000 km at min kobling er done,. jeg skiftede udrykkerleje, svinghjul, kobling og trykplade det hele er ftz dele, har lige fået en ny hovedcylinder så prøver at skifte den så mine bremser ihvertilfalde ikk dør.. men tænker i det nok bare med nye trykplade eller skal jeg osse skifte koblings plade
    takker for svar


  • #4   2. mar 2020 nu er hovedcýlinderen skiftet og skal nok li køre lidt, inden den bliver god igen, bremser er begyndt at samarbejde, men min kobling fedter stadig ved fuldgas men knap så meget og har fået et koblingspunkt igen, men mistænker min koblingscylinder/ slavecylinder der sidder på koblingsarmen.. hvordan kan jeg se om det er deff. eller er det bare at skifte den, og er den svær at skifte. og hvordan bleeder i jeres kobling, små hurtige udluftninger eller lange udluftninger føler den bliver meget blød og skal pumpe meget for at få pedalen i gang igen':D

Kommentér på:
hydralisk kobling sonata

Annonce