{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.771 visninger | Oprettet:

Bilsyn - Tid til brok - Hvad mener i? {{forumTopicSubject}}

Nu må jeg høre fra jer, hvad i mener. Min personlige oplevelse med det periodiske syn er efter bilsynets privatisering, at det KUN ER BLEVET RINGERE af privatiseringen.

Trin 1.

Brev om indkaldelse. Går på internet. Ingen samlet fælles onlineservice med oversigt over alle landets synssteder. Næ nej først skal man vælge hvilket bilsynsfirma, som man vil benytte.

Trin 2.
Nu finder man ud af, at der er forskel på prisen. Applus er 75 kr. dyere end FDM. Aha. Pavabilsyn oplyser tilsyneladende slet ikke prisen (ihvertfald ikke uden, at man først har bestilt en tid). Men jeg vil ikke bestille uden på forhånd at kende prisen.... Prøver FDM onlinebestilling. Vil have en tid i Tåstrup. Uanset hvilken tid jeg vælger, så kommer beskeden; ingen ledige tider??
Hmm prøver så det samme med Pava Bilsyn Køge. Får nogle tider, der intet har med min søgning at gøre? Tvinger så siden til søgning på selve den valgte dag. Resultatet er samme reaktion som hos FDM. Så begge steder har altså alt optaget i hele marts og april...? I think not smiley

Trin 3
Frustreret. Hvad så nu? Jeg gider ikke bruge en masse tid på syn, da syn for mig er noget uinteressant som kun er til besvær og udgift.

Hvad mener i om systemet? Fungerer det godt og brugervenligt?

Jeg har den oplevelse, at der nu er færre synssteder end før privatiseringen. Det er nok ikke tilfældet, men uden en samlet fælles onlinebestillingsservice, er det pludselig meget uoverskueligt at lokalisere de enkelte synssteder (samt priser, ledige tider osv.). Jeg kan f.eks. huske synssteder på forskellige adresser, som jeg nu ikke kan finde på nettet. Måske fordi de er nedlagt? Måske fordi jeg ikke kender navnet på det firma, som nu driver stederne...?

Jeg bliver irriteret af, at firmaernes onlinebestillinger er vidt forskellige i funktion og brugerflade. FOR DÅRLIGT!

Er det blevet bedre med privatiseringen af bilsyn? Eller er det blevet dårligere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsyn - Tid til brok - Hvad mener i?
Kommentér på:
Bilsyn - Tid til brok - Hvad mener i?

Annonce