2.702 visninger
|
Oprettet:
Lappe kofanger med gaffatape? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ha synet en bil, der har en skade på den forreste kofanger. der er tale om et hul på størrelse med en hånd. Må man godt bare lukke det med gaffatape?
jan 2006
Følger: 18 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 142 Svar: 165
sep 2018
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 541
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Korrekt, men ikke alle har mekanisk indsigt.
Der kan være mange ting ved en bil synsmæssigt, som man ikke bare kan se umiddelbart.
Så du kommentarer er lidt hen i hegnet.
Og til selve spørgsmålet så må der ikke være skarpe kanter, så man kan sagtens lappe det midlertidigt med GAFFA eller lign.
Men ellers så er det da også korrekt at man har rigelig tid til at få sin bil fixet inden syn fra indkaldelsen kommer.
Min egen lille reservebil blev i januar indkaldt til syn til sidst i april, så man ville jo have rigelig tid til at fixe noget hvis man havde det.
Spørgsmålet vil nok istedet være, om man i reglen er ansvarlig nok til at være fører af et køretøj, hvis man ignorer fejl og mangler i længere tid.
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
da der er skarpe kanter bag tapen.
men man kan tage en plade af en art og sætte over huller, så ser ikke er skarpe kanter til syn.
evt sæt den fast med gaffa
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 147
Eller søge på nemdele.dk og få delen sendt fra den ophugger der nu har den.
Havde selv fat i en ophugger angående en elmotor til tankdæksels låsen på min golf i sidste uge og var så heldig at jeg selv kunne komme og pille den af for 100kr.
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 21
Lappe kofanger med gaffatape?