{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lease af egen bil, nogen fidus?
  • #1   6. mar 2020 Du kan ikke lease din egen bil. Du skal sælge den til leasingselskabet.
    Søg i forum. Spørgsmålet har været stillet masser af gange.

• #2   6. mar 2020 Er jeg med på salget. Men kan kontrakten laves så man kan få køretøjet billigt på gaden?

Hvis man sælger det så man har fået dækket indskud.

Sådan at man kun betale for de løbende ydelser og dermed også kun dem de tjener på?

Og hvad når man så handler den tilbage?

• #3   6. mar 2020 Du betaler en første gangsydelse og månedlig ydelse

Typisk betaler man 20-33% af en tilsvarende bil med fuld afgift i alt for 12 mdr's leasing. Om det er billigere end eje er svært at lave en formel for, det afhænger jo af hvordan tingene sættes op og øjnene der ses

Scrapværdien skal være realistisk, den kan være en skjult kæmpe regning ved kontraktudløbet

De fleste selskaber vil selv finde en bil de kan lease til kunderne, da den så kan handles uden moms, og derved er billigere i indkøb

• #4   6. mar 2020 Jeg er ikke inde i leasing regler, men umiddelbart tænker jeg, at fordelen ved selv at hente en bil i eks. Tyskland og lease den (ved at sælge den til leasingselskabet) er, at man får præcis den bil man vil have, og ikke må nøjes med hvad leasingselskabet har eller finder.

René har dog en god pointe mht. momsen.

• #5   7. mar 2020 Så vidt jeg husker så må du ikke lease en bil du har ejet selv.. Der er selfølgelig måder at omgå dette ret nemt..

• #6   7. mar 2020 Hvis du vil have et brugbart svar - så tag fat i et par leasingselskaber og spørg dem... smiley

• #7   10. jan 2021 Hos de fleste leasing selskaber kan man bare åbne mobile og pege, og sige "det er den jeg vil have". Så klarer de resten.

Der kan være en lille fordel ved selv at hente, hvis du selv har et firma, såfremt bilen ikke er momsdød

Kommentér på:
Lease af egen bil, nogen fidus?

Annonce