{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

Et lille karantæne opfordring {{forumTopicSubject}}

Nu da vi alligevel ikke må dit og dat, og måske har lidt mere tid end vi plejer, "nogen har, og andre har ikke"

Så forslår jeg da at vi lige alle sammen måske kunne give en passende stemme til dem der prøver og få oprettet sine biler smiley

Har intet kendskab til dem der opretter dem, og det gavner på ingen tænkelige måder mig, men synes dog det er trist at en bil kan ligge under oprettelse siden den 17 marts,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille karantæne opfordring
  • #1   21. mar 2020 Har folk lært at lave bare nogenlunde oprettelser? Ellers gider jeg ikke spilde min tid på det...

  • #2   21. mar 2020 LilleDan, synes dem der ligger under optagelse nu er meget fine smiley

  • #3   21. mar 2020 Eller det tager jeg lige i mig igen, "NOGLE" af dem der ligger til afventning nu, er ret fine .. hehe

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #5   21. mar 2020 Det er jo ikke svært at få sin bil ind?!
    Tog måske 3 timer for min 207 at komme ind.. :S


  • #6   21. mar 2020 kan godt være der kun behøver 8g være 5 billeder, men i disse tider med mobil kamera.

    så kan man sagtens skyde 20 forskellige billeder..

    og med hjælp fra internettet, kan man finde en masse oplysninger om sin bil.

    også kan man kombinere det til en fin oprettelse.

    mange smider 5 billede og lidt tekst og håber på det bedste


  • #7   21. mar 2020 Ok, de får alle sammen 4x velkommen herfra, hvis de opfylder kravene. smiley

  • #8   21. mar 2020 6 biler med elendig oprettelse, alle med samme ejer, men resten har fået 4 stemmer smiley

  • #9   21. mar 2020 #5
    Jeg kan faktisk huske din oprettelse... Mest fordi det var den ENESTE af de ca. 10 som på daværende tidspunkt var en godkendelse værdig.

    Kan huske den ene af dem:
    Næsten ingen info på bilen, kun 5 billeder som var i en så dårlig kvalitet, at det "bedste" af dem var taget på en tankstation i mørke, hvor tankstanderen var mere i fokus end bilen.


  • #10   22. mar 2020 har heller aldrig døjet med at få nogen af mine biler ind. Jeg skal nok stemme folk biler ind bare de gider og skrive lidt om deres bilen og tager nogen ok billeder. for syns godt nok der er mange af dem med dårlige 5 billeder og så står kun hvad bilen næsten hedder. Dem vil jeg blive ved med at stemme nej til... syns godt nok det er bleven slemt så dovne folk er til at skrive bare lidt om deres biler.. de gider ikke engang skrive hvad udstyr de har eller andre simpel ting om bilen.. Men det værste er alle de biler i sidste ende altid kommer ind aligevel. de skal bare vente noget længer end andre.. Så det system her inde fungere ikke til meget eller så bliver de stemt ind af selve dem bag ved bg..

  • #11   22. mar 2020 Helt enig.

    De burde lave systemet om, at der min. skulle være ihvertfald 10 billeder, 5 er alt for lidt, også skulle alle felter udfyldes med et min. antal tegn, før oprettelsen kunne lade sig gøre


Kommentér på:
Et lille karantæne opfordring

Annonce