{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Kadir k
Kadir k
Følger: 4 Emner: 14 Svar: 141

Bmw E87 dyse/pumpe eller...? Til sprinklervæske {{forumTopicSubject}}

Hej til alle
Har problem med et bagrude visker..

Viskerarmen virker udmærket.

Der kommer ikke væske ud af den, kan heller ikke høre pumpen.

Er der relæ eller sikring som der skal kigges efter hvis ja, hvor sidder sådan en og hvis ik den fejler noget, hvor sidder så sprinklerpumpen til bagruden.. ?

Chris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw E87 dyse/pumpe eller...? Til sprinklervæske
  • #1   1. apr 2020 Der sidder 2 på beholderen til sprinklervæske, hvis ikke, kan beholderen sidde i bagagerummet, sikringerne kan du læse om i din instruktionsbog.

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#2   1. apr 2020 Hej Torpedo

Hvordan kommer man indtil beholder..? Synes den ligger ret langt ned under motoren eller det virker sådan..

Sikring boksen har jeg fundet. Den var ved passagersiden bagved handskerum..

Skal bare finde ud af hvilke relæ eller sikring..

• #3   1. apr 2020 Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud på din bil, på nogle modeller kan man komme til nedefra, andre fra hjulkassen og nogle oppefra, tror helt sikkert der skal skrues nogle ting af for at komme ind til sprinklerbeholderen, men ville da som det første sikre mig at der ikke er gået hverken sikring eller relæ.

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#4   2. apr 2020 -> Torpedo helt sikkert, jeg vil undersøge disse først og self. håber det er en af dem der er gået smiley

Jeg vender tilbage med resultatet

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#5   3. apr 2020 Hej igen
    Har rodet med sagen heldagen igår og idag
    Ka sku ikke finde den sikring selvom jeg har oversigt til sikringboksen som er bag ved handskerum..

profilbillede
  • #8   3. apr 2020 Den er grøn og på 30Amp og skal sikringerne er bag handskerummet

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#9   4. apr 2020 Hej

48 ..? tænkte jeg nok også men efter hvad jeg ser så er det front vindue og tegnet viser til flere funktion bl.a. sprinklervæske mangel..

Og hvis det er nr 48 , så viser den gul og på 20 amp..? Eller mig der ser forkert..

Kan heller ikke forstå, der er 2 tegninger på siden, hvis du kigger længere nede på linket så kommer der et billede mere..

Jeg er helt total forvirret..

• #10   4. apr 2020 Ville nok kigge efter den nederste tegning, men allerhelst i din egen instruktionsbog, ved ikke om jeg har fundet den rigtige tegning til dig, havde kun E87 at gå ud fra, men har du tjekket sikringen 48? Kan være der skulle sidde en 30Amp sikring men der er måske sat en 20Amp sikring i stedet, i mangel af 30Amp sikringer.
    Du må i gang med at hive sikringer ud og kigge, en ad gangen smiley

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#11   4. apr 2020 Hmm.. tænkte det samme men det er fu..ing et lille sted man kan næsten ikke komme til..

Billedet jeg sendt er fra min egen.. jeg har ikke forlygtevasker på min..

Og nr 48 viser som om det er forrude ikke bagrude.. bagrude , er det ikke den med 4 kantet ..?

• Kadir k
    Kadir k Tilmeldt:
    jun 2010

#12   5. apr 2020 Er der virkelig ingen der ved hvilke sikring eller relæ jeg skal kigge efter..?

Jeg rodet stadig med det lort.. giver næsten op smiley men er stadig stædig smiley

Kommentér på:
Bmw E87 dyse/pumpe eller...? Til sprinklervæske

Annonce