{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Michael B
Michael B
Tilmeldt:
12. feb 2014
Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 12

Prissættelse af mazda 3 {{forumTopicSubject}}

Godaften

Fruen og jeg overvejer at skal
Have fornyet vognparken. Og overvejer at sælge vores mazda 3 privat. Men jeg aner ikke helt hvad pris jeg skal sætte den til. Det er ikke fordi markedet drukner i den model.
Det er en mazda 3, årg 2009, 1.6 hatchback. Ca 175.000 på klokken. Aftagelig træk, alm brugsspor. 1 år til syn.
I hvilket prisleje ligge vi ca

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prissættelse af mazda 3
  • #1   4. apr 2020 Nu findes der mange varianter af Mazda 3.
    11 år gammel Mazda 3 ligger ved i en 7-12.000 kr.


  • Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    feb 2014

    Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 12
    #2   4. apr 2020 Hmm. Det var nu ikke helt det jeg havde regnet med. Når jeg har søgt ligger de imellem 40 og 60000.jeg har bare ikke kunne finde præcis den vi har, så jeg har noget og sammenligne med.
    Så derfor er det sgu lidt svært at prissætte bilen, når der er så stor en prisforskel på den håndfuld biler jeg har fundet


  • #3   4. apr 2020 Gør dig selv den tjeneste at få den synet inden salget.. Ikke mange er vilde med at købe en bil privat som er over ti år gammel og med knap et år til syn. Jeg synes prislejet 45-50 tusind lyder fair, men alt kommer jo an på hvor længe du vil have den til salg og om folk tør at købe brugt bil i den prisklasse med den usikre fremtid vi har i Danmark lige nu.
    Det nemmeste og bedste for jer, ville klart være at lade den indgå i en byttehandel hos en forhandler..


  • #4   4. apr 2020 Tjek hvad der står til salg! Forhandlere har dem fra først i 20’erne til helt drømme priser.
    Man får ikke 50 tusinde for en 11 år gammel minibil i privat salg.
    Du kan ikke bruge Bilbasen forhandler priser som pejlemærke, så bliver du skuffet.


Kommentér på:
Prissættelse af mazda 3

Annonce