{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

poul S
poul S
Tilmeldt:
23. nov 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

kobling peugeot 407 {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har en 2007 peugeot 407 for ca 2 år siden begyndte den nogen gange at glide i kobling . i 4 og 5 gear bare et kort øjeblik og så tog den ved igen . den gjorde det i ca 2 måneder og var klar til at køre til mekaniker og få skiftet kobling og svinghjul . men så holdt det pludselig op igen og i 2 år og ca 30.000 km har der intet været . ikke en eneste gang . nu er den så begyndt igen . .
mit spørgsmål ... er det kobling eller kan der være andet der ik fungere.
er der noget evt justering . den kobler fint ud koblingspedal skal ik røres ret meget før den kobler ud ,
vh poul


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling peugeot 407
  • #1   9. apr 2020 Det er din bremse væske /koblingsvæske der er for gammel.(suger vand over tid.)

  • poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   10. apr 2020 okay . det vil jeg prøve at skifte ..
    tak for svar .
    vh poul


  • #3   10. apr 2020 Melder du tilbage om det virkede at skifte væske for det er helt bestemt nok en ting mange glemmer og som kan spare end for mange penge.

  • poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   18. apr 2020 hejsa
    en tilbage melding .
    har idag skifte bremse og koblingsvæske . det ser ik ud til at have hjulpet .
    nogen dage køre det perfekt og andre ik godt .. i 3 4 og femte gear kan den stadig finde på lige at glide/slippe men tager hurtigt ved igen . og som sagt andre dage helt perfekt,
    er der nogen justering, jeg skal kun lige røre koblingspedal meget lidt .
    vh poul


Kommentér på:
kobling peugeot 407

Annonce