{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandling af bil på 7 år
  • #1   20. apr 2020 Vil du beholde bilen til den engang er slidt op, vil jeg sige do it... men skal den alligevel skydes afsted om 2-3 år.. vil den ikke have en større værdi med Undervognsbehandlingen

• #2   20. apr 2020 Problemet er nemlig at jeg ikke ved hvor længe jeg vil beholde den. smiley men i hvert fald minimum to år endnu.

• #4   20. apr 2020 syntes ikke det kan betale sig bilen er gammel og du får ingen penge for den om 2 år.

så hvad der er sparet er jo tjent, min seat Ibiza fra 2010 har aldrig fået der er ingen rust og ville heller ikke få en krone ekstra hvis den havde fået undervogns behandling.

• #5   20. apr 2020 kan os være den allerede er så rusten det ingen gavn gør. Ville køre forbi en undervognsbehandling sted og få dem til at vurder. mener ikke det plejer at koste noget for dem at se på den. eller hør dit værksted.

• #7   20. apr 2020 Du skal tage forbi og få lavet et gratis rusttjek. De kan bedre svare dig på om det kan betale sig. Her vil nogle så sige, at selvfølgelig siger de det.. Nogle gør, men mange er også ærlige og siger om den er for rusten.

På fyn kan jeg i hvert fald anbefale Fyns Undervognscenter i Odense, men nok lidt langt at køre smiley

Et godt udgangspunkt er at vælge et center der er medlem af teknologisk institut.

https://www.teknologisk.dk/ydelser/rustbeskyttelse/find-godkendt-rustbeskyttelsescenter/5755,7

• #8   21. apr 2020 Som de andre siger, få den checket ved en mekaniker eller et rustcenter, som du stoler på.. Mange af de små biler begynder allerede at koge op i bunden efter2-3 år, så din med 7 kan vi ikke svare på uden og have set den..
    Eneste fordel DU får ved at behandle den nu er måske mindre vejstøj..
    Ved gensalg får du ikke mere for den, men måske den blir nemmere og sælge

Kommentér på:
Undervognsbehandling af bil på 7 år

Annonce