{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Indvendig beskyttelse af dørsider {{forumTopicSubject}}

Har et par nyere vw golf som bruges til privat/udlejning.
Desværre er der nogle lejere som ikke er i stand til at passe lidt på, hvorfor de indvendige dørsider efterhånden er noget ridset.
I gamle dage kunne man købe noget folie som kunne klæbes på, det har jeg ikke nonne finde. Er der nogle der ved hvor.
Har købt carbonfolie til at sætte på indvendig, faldt af efter et par dage.
Har købt “rigtig” stenslagsfolie og alm skiltefolie hos det lokale skiltefirma, de var sikre på at det kunne blive hængende, men nej.
Har overvejet med plastic dip - nogen som har erfaring med det, ligeså har jeg overvejet at købe noget af det tynde filt som kan fås i hobbyforeninger, men hvorledes sættes det på uden at ødelægge inderbeklædning

Gode erfaringer/ råd modtages med kyshånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indvendig beskyttelse af dørsider
  • #1   26. apr 2020 Jeg har monteret sådan noget skrid sikker tape på mine paneler i dør åbningen og det. på min sidste bil og det kørte jeg da med i knap 5 år uden det fald af. Og har også lige monteret det i nye brugte bil jeg har. og det sidder rigtig godt fast og når det skal af så giv det varme så det lige så nemt at tage af igen. Og selv om det ser tyk ud så er det det ikke det er nem at forme om inder panel kant og det. Men det er rigtig slid stærk

https://www.harald-nyborg.dk/produkt/anti-slip-tape-3-ruller

• #2   26. apr 2020 Jeg har originale indstigningslister i begge vores og de tager det meste smiley

• #3   26. apr 2020 jeg tænker det der efterlyses er noget til at sætte på selve dørbeklædningen

• #4   27. apr 2020 Nåh, det er ikke problem hos os, kun lakken der bliver ridset da man sidder ret lavt, især i 508'eren smiley

• #5   27. apr 2020 Så kom vi sateme rundt med indstignings folie osv. smiley

Tror ikke du får noget til at hænge fast på det plastik i dørene som der bliver på deres pladser.
    Mit forslag er at give det hele et godt lag Carpro Perl i 1/1 blanding.
    Det er et produkt der afhængig af anvendelse er beregnet til at blande op 2-3-4-/10.
    Giver du dørsider det i 1/1 får du en meget blank (måske knap så pæn overflade) men er meget meget glat og meget beskyttende. Det bliver så glat at selv en lynlås eller urrem vil skøjte over det uden at gnubbe og ridse.
    Gentag behandlingen når bilen rengøres efter behov, det tager ikke mange minutter.
    Hvis du starter op med en melamin svamp med lidt mild sæbevand vil mange af ridserne forsvinde så længe de er helt overfladiske.

Altetnativ til dip er spray folie, men det kræver der dækkes meget grundigt af.
    Den dag det skal fjernes igen bliver en lang dag, på plane flader kan det trækkes af, men i kringlekrogene er det noget værre pille arbejde.

• #6   27. apr 2020 Hvad med støjdæmpning? Mine butylplader og skummet sidder virkelig godt fast også på bagsiden af dørbeklædningen smiley

• #7   27. apr 2020 Selvfølgelig vil wrap og skilte folie ikke holde på dørbeklædningen. Der er silikone i den type plast som dørbeklædning er lavet af, samt er det sikkert blevet plejet med div. Bilplejeprodukter, som også indeholder silikone. Du er nødt til at affedte godt og så skal du bruge en folie med hightack klæb smiley

Kommentér på:
Indvendig beskyttelse af dørsider

Annonce