{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Findes der ikke en lov ...
  • #1   28. feb 2007 Det er vist noget med at du kun må opholde dig i DK i en vis periode, hvis du kører på D plader !!

  • #2   28. feb 2007 ja mener jeg også, men går og leger lidt med tanken for gider ikke flytte til Tyskland, men vil gerne "udnytte" deres billige biler i det omfang man nu kan..

  • #3   28. feb 2007 Du må ikke køre med tyske plader her i DK så længe du er bosat her.

  • #4   28. feb 2007 Nu ved jeg ikke om de har ændret reglerne, men da jeg boede i tyskland måtte vi kun med nød og besvær køre ind i Danmark med vores tysk registrede bil (dejlig Audi forresten!), fordi de ud fra vores pasnumre kunne se at vi alle var bosat i tyskland. Ellers måtte vi ikke. Min far har også oplevet at måtte forlade en lejet hollandsk minibus ved grænsen, fordi alle passagerer samt fører boede i DK.. Men det er efterhånden lidt tid siden.
    Alt i alt: så vidt jeg ved må man ikke køre i en bil i DK der er registreret i udlandet, så længe man selv er bosat i DK. I værste fald kan man ende med at skulle betale registreringsafgift af bilen.


  • #5   28. feb 2007 Hvis du er dansker må du ikke køre i en tysk indreg. bil i dk.

  • #6   28. feb 2007 Du skal bo i Tyskland for at kunne det.

  • #7   28. feb 2007 hmm... må li finde det blad et sted igen og ellers ringe til en ven eller et kontor og hører dem af...

  • #8   28. feb 2007 Du kan glemme det.
    Hvis du skal føre bil med anden nummerplade end dansk, skal du være bosat i udlandet!

    Du må ikke engang køre til tanken i din vens tysk-indregistrerede bil selvom din ven sidder ved siden af - du får afgiften lige med det samme... De er kolde i røven overfor hvad din dårlige undskyldning - hvilket jeg har det fint med.

    Det andet er hvad jeg vil kalde at "nasse på samfundet men ikke bidrage"...


  • #9   28. feb 2007 ved ikke rigtig om det kan kaldes at nasse på samfundet betaler jo stadig min skat ligesom alle andre, bare fordi jeg ikk vil købe en dyr bil i Danmark, kan vel ikke kaldes nasse .. men anyways .. vil lige lede og skrive tilbage hvad der står i bladet ..

Kommentér på:
Findes der ikke en lov ...

Annonce