{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Fartpilot på golf 5 gti {{forumTopicSubject}}

Hej alle, er der nogen der ved, eller har en ide til hvad fejlen kan være, hvis fartpiloten ikke virker, der er ikke noget ikon som viser den, når den er aktiveret. Jeg har selv en ide om at det er kontakten som sidder ved bremsen, men det kan jo også være en sikring, men jeg kan ikke finde den sikring, som styrer piloten, for jeg kan ikke se den i bogen over bilen, eller kan det være noget andet. Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fartpilot på golf 5 gti
  • #1   5. maj 2020 Sygdom på den platform i den årgang, ny fartpilot.. kontakt evt. cartrends.

• #2   5. maj 2020 På min sharan, viser den signalet på trods af koblings kontakten var i udu smiley har du haft en tester på og prøvet at deaktivere og igen aktivere den ??

• #4   5. maj 2020 Tester på, se data for GRA kontakt, om off, onn, pause, acc og dec virker, nok en ledning der er knækket ved selve armen, de er møg tynde, så om du vil skille ad og lodde, eller købe en ny arm... Til citigo up og mii, er det hele arrangementet man skifter, det koster 12-1500kr. Men de typer hvor det er armen, koster de kun 2-300kr

• #5   5. maj 2020 Jeg har lige haft samme problem bare med en anden bil. Vi troede også det var armen i første omgang, men det var det ikke.
    Ingen fejlkode, som hintede hvad det var. Så vi skiftede armen, men det virkede ikke.
    Det endte med at være kobling kontakten, som er ligner bremse kontakten på en prik. Jeg vil anbefale at du får en mekaniker til at smide en tester på, som kan vise, hvornår fartpilot om "on" og "off" virker i bilen. For virker det, så det 100% ikke armen der tale.

Det er lidt en lorte proces at få skiftet den arm der.

• #6   5. maj 2020 Tak for svar til jer alle smiley

• #7   11. maj 2020 Hej alle, er der nogen der ved om alle golf 5 gti er født med fartpilot

• #8   12. maj 2020 Nej det ikke alle golf 5'er vil jeg mene ??

Kommentér på:
Fartpilot på golf 5 gti

Annonce