{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Battle of French Power VS Jap Power {{forumTopicSubject}}

Hej!
Grundet snarligt bilkøb vil jeg gerne lige sætte en afstemning igang, og jeg kunne godt tænke mig folk ikke bare sagde, KLART civic! Der skal gerne være en reél grund, f.eks den er bedre rustmæssigt, den har bedre motor, bedre dele. whatever..
Jo flere jo bedre smiley

Battlen står mellem.

Peugeot 306 2.0 GTI 16V 1998-2000
og
Honda Civic 1.6 VTI 16V 1998-2000
------------------------------------------------------------------
Sæt igang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Battle of French Power VS Jap Power
  • #1   7. aug 2004 jeg ville gå efter honda'en... jeg har af gode grunde igen erfaringer med bilerne smiley men jeg har snakket med flere mekanikere, da jeg er igang med mekker uddannelsen, og generelt er de ikke meget for peugeot. men det har vel også noget med smag at gøre, tag ud og prøv dem og se hvad du synes om dyrene.

• #2   7. aug 2004 Jeg vil ikke sige klart en civic....men at du skal købe en civic.
    Den er fed at style.
    Den model jeg har køre 17 km pr liter.
    Der er god plads i en 4 dør`s, men der findes kun et skørtesæt. Derfor laver jeg mit eget.
    Men bliver det er 3 dør`s du vælger, så kan du få alt i styling.
    Min bror har en Peugeot 306 der er ca 1 år gammel, han syntes min køre meget bedre. (underligt).
    Men prøv en god lang tur i bilerne, så er jeg sikker på du vælger Civic.

• #3   7. aug 2004 Ja der er ingen tvivl dér! Du vil ikke fotryde dit køb af Civic Vti !!! Motoren er genial, køreegenskaberne er geniale og holdbarheden er super! Det er KVALI!
    Men ja prøv begge biler og jeg er sikker på at du vil blive mest begejstret for Hondas VTEC ;0)

• #4   7. aug 2004 Syntes Civic er pæn.... og ja der er mange styling muligheder... Men jeg tror nu at jeg vil vælge 306eren... Der er også mange muligheder... Plus at den motor der er i Gtieren bare kan arbejde... Men købe Bil markedet... Der er en artikel om brugt køb af 306Gti der kommer de bla ind på dens fejl

• #5   7. aug 2004 306 Gti `? 2.0 Vs. 1,6 Vtec`? Hondaén boller Puggotten fuldstændig 0 -100 ;0) Honda laver jo nogle kanon motorer! Pugotte,,,? Hmm... I forhold til honda vil jeg mene at de er bagud hva angår kvali / funktionalitet!!!

• #6   8. aug 2004 Kig her så ved du hvad du skal !!!!!

http://www.hyggestedet.dk/flash/Hondareklame.htm

Kommentér på:
Battle of French Power VS Jap Power

Annonce