{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mercedes 250d pickup
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #1   15. maj 2020 Hej, hvis den ikke er rådden eller har været rådden i de skjulte samlinger hvor bagdøren sidder/bagskærme, bagklap og bunden som er de svage punkter kan den koste over 50.
    Hvis den er dårlig de steder der, mellem 15 og 25. Det er rust der ødelægger 124, skruedele og mekanisk er til at se sig igennem.
    Jeg vil faktisk sige at hvis den er rådden i det øverste karrosseri, skal du være glad for et bud, det er nemlig noget pis at lave rusten, og det bliver aldrig godt. Men et par bobler der ikke har været spartlet og rodet i, kan jo godt repareres, har set et par stykker være helt væk.

• #2   15. maj 2020 De mest rådne Mercere jeg har set, de fleste er rådnet op, men dengang en billig måde at få sig en Mercer på.

• #3   16. maj 2020 samlinger hvor bagdøren sidder/bagskærme, bagklap og bunden det er blevet lavet. og der er kommet en del ny stumper i ved sidste syn.. der er lidt rust der skal lavet. men den ser nogenlunde pæn ud

• #5   16. maj 2020 det er min far der har den og men sine 64 år gider han ikke en omgang mere.. det var mere om hvor meget man kan få for sådan en gammel kasse som den står uden syn .. på en god da en 15k

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #6   16. maj 2020 15 er ikke urealistisk, der vil måske være et marked i udlandet , da de kun er lavet i DK.

Kommentér på:
mercedes 250d pickup

Annonce